رتبه بندی این آیتم
رتبه 1 در 2 رای

برای آنکه در وب سایت nic.ir که سایت رسمی ثبت دامنه های ir می باشد عضو گردید می بایست مدارک مربوط به خود و یا شرکت را ارسال نموده و پس از تایید مدارک قادر خواهید بود در این وب سایت دامنه ثبت نمایید. در صورتی که قصد دارید ثبت دامنه را در این ثبت کننده اصلی انجام دهید می بایست نحوه کار با این وب سایت را آموزش ببینید. در این مقاله نحوه تغییر دی ان اس های DNS دامنه را به شما آموزش خواهم داد.

برای تغییر دی ان اس دامنه وارد کنترل پانل خود در سایت nic.ir شده که پس از ورود به صورت مستقیم وارد بخش دامنه های من خواهید شد. در این بخش لیست کل دامنه های شما وجود دارد که برای آنکه دی ان اس دامنه خود را تغییر دهید می بایست بر روی کلید مربع در کنار دامنه خود کلیک نموده و از بخش پایین صفحه بر روی دکمه "ویرایش ردیف‌های کارگزاری نام و میزبانی دامنه" کلیک نمایید.

پس از کلیک بر روی این کلید وارد بخش کارگزار دامنه (NS Record) می شوید که در این بخش می بایست دی ان اس های داده شده را در بخش نام کارگزار وارد نمایید که معمولا دو تا سه ردیف می باشد. بخش آی‌پی کارگزار کار گذار نیز معمولا به صورت خالی قرار داده می گردد. پس از درج نام کارگزار که معمولا به صورت ns1.joomir.com و ns2.joomir.com می باشد می بایست بر روی کلیک اعمال کلیک نمایید.

تبریک میگم. شما موفق شدید دی ان اس دامنه خودتون را عوض کنید.



دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد