رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
CMS به طور گسترده مخفف استفاده اساسی از اینترنت متوسط تا کارشناسی در طی یک دوره از زمان میباشد. CMS هاستینگ نیاز به میزبانی سایت های پویا را دارد و کار با آن بسیار آسان است برای اضافه کردن و ویرایش و بروز رسانی مطالب مختلف با استفاده از رابط امن پنل مدیریت که در تمام اسکریپت های مدیریت محتوا پایه نشان داده می شود. چند سال قبل تنها کارشناسان حرفه ای می توانستند CMS را در سرورهای وب هاست با استفاده از تجربیات و دانش فنی پیکربندی کنند. اما امروزه حتی سطح پایه متوسط و آشنا به اینترنت می توانند CMS وب هاستینگ را با استفاده از آموزش های مختلف و منابع موجود در اینترنت انجام دهند. شما می توانید یک سیستم مدیریت محتوا برای دسترسی کاربران مختلف انجام دهید.
هنگامی که طرح CMS وب هاستینگ را با طرح های وب هاستینگ معمولی موجود مقایسه کنید شما می توانید برخی از ویژگی های اضافی اضافه شده همراه با ابزارهای موجود و نرم افزارها مشاهده کنید. یکی از این ویژگی که برای ارائه CMS هاستینگ از اهمیت بیشتری برخوردار است Fantastico میباشد که برای پشتیبانی از هر دو لینوکس و ویندوز در دسترس میباشد. این نرم افزار شخص ثالث به حساب می آید که در بسیاری از کنترل پنل ها مانند سی پنل وجود دارد و هدف اساسی از این نرم افزار این است که به کاربران اجازه می دهد انواع مختلف سیستم های مدیریت محتوا , تجارت الکترونیک و یا اسکریپتهای فروش آنلاین و خیلی چیزهای دیگر را فقط با یک کلیک نصب کنند. برخی از نرم افزار های مشابه دیگر هم نیز در دسترس میباشد اما Fantastico در میان کارشناسان پذیرفته تر و بیشتر ترجیح داده می شود و تعاملی بسیار انعطاف پذیرتر از دیگر نرم افزارها را دارد. شما می توانید بسیاری از اسکریپت های رایگان منبع باز را به صورت آنلاین پیدا کنید و انها را تحت دامنه خود گام به گام نصب و پیکربندی آسان کنید. شرکت هاستینگ بین المللی دارکوب ارائه دهنده بهترین و مقرون به صرفه ترین CMS هاستینگ در ایران میباشد. برای اطلاعات بیشتر با بخش پشتیبانی شرکت تماس حاصل نمایید.
بهتر است بدانید که CMS هاستینگ خوب و یا بد وجود ندارد و همه این نوع هاستینگ یکسان میباشد و آن هم به این دلیل چون به طور کلی همه این نوع هاستینگ یکسان میباشند. اگر شما CMS را برای وب سایت خود یا وبلاگ خود نصب کردید پس ما می توانیم آن را به عنوان CMS وب هاستینگ نام کنیم. نصب کردن CMS فضای زیادی بر روی سرور وب هاستینگ و همچنین پهنای باند ندارد. CMS می تواند تحت هر نوع طرح هاستینگ نصب شود.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد