رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
دو دهه پیش زمانی که اینترنت یک دوره جدید از تکنولوژی برای بسیاری از مردم بود سرویس هاست یا همان میزبانی وب عمدتا برای سرورهایی در شرکت های بزرگ فقط در دسترس بود. با این حال زمانی که اینترنت در طی 15 سال گذشته بسیار رایج شد نه تنها بسیاری از وب سایت های تجاری بلکه بسیاری از کاربران شخصی هم شروع به طراحی وب سایت برای خود کردند.
بسیاری از وب سایت های شخصی برای به اشتراک گذاشتن تخصص های مختلف در زمینه های گوناگون طراحی شدند. به عنوان مثال بسیاری از وبلاگ نویسان بررسی های خود را در مورد غذا، رستوران، معاملات  فن آوری و موارد مختلف از طریق وب سایت برای اطلاعات عمومی شروع به اشتراک گذاشتن کردند. این وبلاگ ها یک راه خوب برای درآمد با قرار دادن تبلیغات مربوطه در وب سایت میباشد. طبق گزارش Businessinsider.com در سال 2009 حدود 20 ملیون وبلاگ در آمریکا بود که سودی در حدود 1.7 میلیون دولار برای صاحبان خود را داشت. .بلاگ نویسان می توانند 75$ تا 200$ برای قرار دادن یک تبلیغ در وب سایت کسب کنند.
برای شروع وبلاگ شما نیاز به داشتن یک وب سایت هستید. بسیاری از شرکت های هاست رایگان وجود دارند که وب سایت را به صورت رایگان ارائه می دهند. در واقع این نام وب سایت یک زیر دامنه از آدرس ارائه دهنده خدمات وب هاستینگ میباشد. ( به عنوان مثال http://YourMemberID.freewebhostingserviceprovider.com/ ) به طور کلی این گونه شرکت های میزبانی وب به کاربران اجازه قرار دادن بنرهای تبلیغاتی برای خود را نمی دهند. در موارد دیگر بنرهای تبلیغاتی اجباری از طرف ارائه دهنده خدمات میزبانی قرار داده خواهد شد و درآمد این تبلیغات به شرکت هاستینگ بر خواهد گشت تا هزینه میزبانی وب سایت کاربر را تامین کند.
برای وبلاگ نویسان جدید بهترین راه حل بدست آوردن یک هاست رایگان با ذخیره سازی محدود اما کافی و ترافیک پهنای باند مناسب میباشد. این مهم است که شما اطمینان حاصل کنید که هیچ تبلیغات اجباری در این هاستینگ رایگان نباشد. همچنین داشتن یک نام دامنه شخصی حرفه ای تر از زیر دامنه شرکت هاستینگ ارائه دهنده میباشد.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد