رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
ایمیل های اسپم هر نوع از ایمیل های ناخواسته ای میباشد که حاوی تقریبا پیام های یکسان که به گیرندگان متعددی از طریق ایمیل آدرس فرستاده می شود. آیا شما از دریافت ایمیل های اسپم خسته شده اید؟ سی پنل دارکوب دارای ابزارهای مختلفی مانند  BoxTrapper و email filtering و SpamAssassin میباشد که برای به حداقل رساندن مقدار اسپم به صندق پستی خود از آنها می توان استفاده کرد.

چگونه در سی پنل از SpamAssassin می توان استفاده کرد؟

Spam Assassin یک ابزار بسیار مؤثر ضد اسپم میباشد. به طور پیش فرض Spam Assassin در سی پنل شما غیر فعال میباشد. برای فعال کردن آن وقتی که وارد سی پنل خود می شوید بروی Spam Assassin در زیر تم Mail کلیک کنید.
هاستینگ
شما صفحه پیکربندی اصلی را با گزینه های مختلفی مشاهده خواهید کرد.
هاستینگ
برای شروع صرفا دکمه Enable Spam Assassin را انتخاب کنید. این Spam Assassin را با تنظیمات پیش فرض روشن خواهد کرد. شما همچنین می توانید حذف ایمیل اسپم به طور خودکار به محض دریافت کردن آن را انتخاب کنید. اما شما برای این تنظیم باید بسیار با احتیاط عمل کنید. شما همچنین می توانید تنظیمات پیشرفته با کلیک بر دکمه Configure SpamAssassin داشته باشید.

چگونه از BoxTrapper برای دریافت کردن پیام تایید از فرستنده استفاده کنیم؟

BoxTrapper یکی دیگر از ایزارهای فیلتر کردن اسپم برای ایمیل آدرس در سی پنل میباشد. کسی که به شما ایمیلی می فرستد اگر او در لیست سفید (white list ) شما نباشد او باید به ایمیل تاییدی که شما بعد از دریافت کردن ایمیل او می فرستید جواب بدهد. بعد از پاسخ دادن با ایمیل تایید شما ( اسپم به ایمیل تایید هرگز جواب نمی دهد ) او در لیست سفید شما قرار خواهد گرفت به طوری که دیگر مجبور نباشد هربار به ایمیل تایید شما پاسخ دهد.
وقتی که به سی پنل خود وارد می شوید بروی Spam Assassin در زیر بخش ایمیل است کلیک کنید.
هاستینگ
بروی Manage برای فعال / ویرایش کردن گزینه ها در حساب ایمیل خود کلیک کنید. شما به صفحه BoxTrapper Configuration دسترسی خواهید کرد.
هاستینگ

فیلتر کردن ایمیل خود به صورت خودکار با Cpanel E-mail Filtering

سی پنل همچنین دارای توانایی برای فیلتر کردن ایمیل را دارد. این یک روش عالی برای جلوگیری از اسپم میباشد. معمولا نرم افزار ویروس یک سری از پیام ها که دارای یک موضوع مشترک میباشند را می فرستد شما می توانید از دریافت کردن اسپم با حذف کردن هر چیزی که دارای چنین موضوعاتی باشند جلوگیری کنید.
وقتی که به سی پنل خود وارد شدید بروی Account Level Filtering/User که در زیر بخش Mail میباشد کلیک کنید. در پنچره بعدی بروی Create A New Filter کلیک کنید.
هاستینگ
در بخش فیلتر شما دو منوی کشویی خواهید داشت در اول چیزی که شما می خواهید آنرا فیلتر کنید و دوم چگونه فیلتر کردن آن میباشد.
هاستینگ
در جعبه متنی قیلتر متنی که می خواهید آن را فیلتر کنید را تایپ کنید.
به عنوان مثال من داثما ایمیل های اسپم را با یک موضوع مشابه دریافت می کنم. و موضع ایمیل های اسپم من فرضا Cheap medicines میباشد. در بخش متنی فیلتر همین موضوع را تایپ خواهم کرد.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد