رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
عصر ما عصر اینترنت میباشد و تقریبا هر چیزی که شما نیاز دارید با یک کلیک در دسترس شما خواهد بود. در این چنین عصری بیشترین چیزی که اهمیت دارد این است که شما به مشتریان خود بهترین چیزها را ارئه دهید این بهترین راه برای حفظ کسب و کار قوی برای شما میباشد. برای داشتن یک کسب کار موفق در اینترنت مهمترین چیز یک هاست خوب برای میزبانی وب سایت شما میباشد.

هاست لینوکس

برای کاربران تازه کار مقدار زیاد فضای هارد دیسک اصلا ضروری نمیباشد. ارزش پولی که برای هاستینگ به منظور میزبانی وب سایت خود مهم میباشد. بهترین پلانها سرویس هاست لینوکس هدف درست برای کسب و کار اینترنتی می باشد. مهمترین چیز در هنگام انتخاب یک پلان هاستینگ لینوکس این است که بررسی کنید که ارائه دهنده خدمات هاستینگ دارای این نکات مهم میباشد اولین چیز در لیست انها باید کنترل پنل وجود داشته باشد اساسا این اصل وب سایت شما خواهد بود و به شما اجازه ایجاد تغییرات و هر چیز دیگر را خواهد داد. کنترل پنل برای مراقبت از فضای ذخیره سازی آنلاین شما کمک مهمی خواهد بود. نکته دیگری که شما نیاز به بررسی و چک کرد میزبان وب مبتنی بر لینوکس را دارید این است قابلیت در دسترس بودن حسابهای FTP میباشد. داشتن چندین حساب های کاربری فرعی برای انتقال فایل می تواند در دراز مدت به شما کمک کند. حفاظت از رمز عبور حساب های خود از جمله آنهایی که مجازی هستند الزامی میباشد. توانایی گرفتن بک آپ از فایل های خود بدون hassles باید در میان اولویت های شما در هنگام انتخاب وب هاستینگ باشد. یک وب هاستینگ خود ویژگی امکانات پشتیبانی گیری خودکار را باید داشته باشد. شما نیز باید بررسی کنید که این هاست از PHP و MySQL در میزبانی وب لینوکس پشتیبانی می کند. یک شرکت با کیفیت این ویژگی را باید به صورت مجانی ارائه دهد.

هاستینگ ویندوز

هنگامی که شما برای وب سایت خود هاست ویندوز را انتخاب می کنید بسیاری از ویژگی های مهم مانند همان ویژگی های لینوکس میباشد. با این حال شما می تونید پشتیبانی همه جانبه از طرف شرکت را بررسی و چک کنید. در مرحله اولیه توسعه وب سایت خود شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ باید پشتیبانی و ساپورت 24 ساعت در تمام روز هفته را برای شما داشته باشد شما می توانید این ویژگی را با آزمایش و بررسی خدمات مشتریان قبل استفاده از آن شرکت هاستینگ چک کنید. زمان و راهی که شما از آنها پاسخ دریافت کنید مهم میباشد. سرعت هاست شما هم یکی دیگر از عوامل مهم میباشد که باید در ذهن خود در هنگام انتخاب هاستینگ داشته باشید. دسترسی آهسته به وب سایت می توانید بسیاری از مشتریان شما را بیزار کند و باعث از داست دادن بازدید کنندگان خود خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که میزبان وب سایت شما سرعت قابل اطمینانی را داشته باشد. همچنین پشتیبانی سرویس ایمیل اسکریپت ها فضای ذخیره سازی بروی دیسک آپ تایم و پهنای باند را هم قبل انتخاب یک هاست چک کنید اینها عوامل بسیار مهم در موفقیت وب سایت شما خواهند بود. در آخر شما یک تحقیق کامل از پس زمینه شرکت هاستینگ ارائه دهنده خدمات هاستینگ و شهرت آنلاین آنها انجام دهید.
انتخاب یک هاستینگ درست یکی از مهم ترین عواملی میباشد که چگونگی و اندازه موفق بودن وب سایت شما را تعیین می کند. حتی بهترین برنامه نویسی و طراحی صفحات وب اگر توسط یک هاست خوب میزبانی نشود بیهوده میباشد. از این رو انتخاب هوشمند بسیار مهم میباشد. این شرکت شرکت هاستینگ بین المللی دارکوب بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد