رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
هاست ابری نوعی از میزبانی وب میباشد که بروی سرورهای مختلف عمل می کند. از طریق هاست ابری وب سایت می تواند دسترسی به قدرت پردازش چندین سرور متعدد توزیع شده در یک دوره از زمان را بدست آورد.
از طریق هاست ابری هر وب سایت می تواند نیازهای محاسباتی خود را در سراسر ابری که همان اینترنت میباشد توزیع کند. برخی از مزایای استفاده از هاست ابری در زیر میباشد:
1 ) با استفاده از میزبانی وب ابری شما عاری از مشکلات ایجاد شده توسط استفاده ناگهانی از وب سایت خواهید بود چون وب سایت همه بار لود خود را در سراسر شبکه مساوی خواهد کرد.
2 ) هاست ابری به شما اجازه تخصیص سریع منابع از مرکز منابع به مکان مورد نطر خود را می دهد ( با هر سرور فیزکی محدود این کار نمی شود انجام داد ).
3 ) مزیت عمده هاست ابری مقیاس پذیری بالای آن است که به شما اجازه مقیاس پذیری سریع و آسان در مصرف منابع را می دهد و می توان آن را به صورت خودکار یا دستی انجام داد.
4 ) در میزبانی وب ابری تمام قطعات نرم افزار جداناپذیر خواهد بود در نتیجه شکسته شدن یک قطعه و یا خرابی هر یک از نرم افزار ها بر وب سایت هیج تاثیری نخواهد گذاشت.
امنیت
امنیت یک چیز حیاتی برای هر وب سایت میباشد.اکثر ارائه دهنده گان خدمات میزبانی وب ابری برنامه هایی را توسعه داده اند که وب سایت شما را از هر گونه دسترسی غیر مجاز و هر گونه خطرات اینترنتی محافظت می کند. با این حال این برنامه ها استاندارد نمیباشند از این رو هاست ابری همان سطح امنیتی که در هاست های عادی ارائه می شود را نمی دهد امنیت هاست ابری بیشتر از هاست های معمولی میباشد.
هزینه خدمات هاست ابری
بسیاری از شرکت های ارائه دهنده هاست ابری هزینه را بر اساس مقدار محاسباتی استفاده شده از مشتریان خود تعیین می کنند. هزینه خدمات هاست ابری شبیه شرکت های ارائه دهنده خدمات آب و برق میباشد. دقیقا مثل این شرکت های شرکت های ارائه دهنده هاست ابری سیاست هزینه را بر اساس مقدار استفاده مشتری خود می گذارند.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد