رتبه بندی این آیتم
رتبه 4 در 11 رای
با میزبانی وب سایت در Google App Engine چند مزایا برای شما وجود دارد. اول وب سایت شما قابل اطمینان تر میباشد چون از خدمات داده ای گوگل سرویس دهی می شود. دوم اگر شما یک وب سایت با ترافیک کم دارید دلیل آن به احتمال بسیار زیاد این میباشد که شما  نمی خواهید حتی چند ریال هم خرج وب سایت خود بکنید. با استفاده از هاست Google App Engine شما 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان برای تصاویر خود و صفحات HTML و دیگر فایل ها و 1 گیگابایت از پهنای باند در هر روز در اختیار شما قرار داده می شود. اگر شما از این حد مورد نظر گرفته شده تجاوز کردید شما در ازای هر مقدار استفاده باید هزینه پرداخت کنید دقیقا شبیه  Amazon S3 .
میزبانی در Google App Engine :
با استفاده از شرکت های هاست معمولی دنیا شما کمی فضای ذخیره سازی بر روی سرور آن اجاره می کنید بعد از آن شما صفحات HTML و دیگر فایل های خود را با استفاده از FTP یا سی پنل به سرور آنها انتقال می دهید و وب سایت شما آماده به خدمت می شود. Google App Engine هم به همین شیوه مشابه کار می کند به جز اینکه مکانیزم انتقال فایل کمی متفاوت میباشد.
مرحله 1 ) به آدرس appengine.google.com بروید و یک برنامه جدید ایجاد کنید. اگر شما هیچ وقت App Engine استفاده نکرده باشید ممکن است به منظور تایید از شما شماره تلفن همراه درخواست شود تا بتوانید یک برنامه جدید ایجاد کنید.
مرحله 2 ) برنامه جدید خود را نامگذاری کنید باید نام برنامه منحصر بفرد باشد و ممکن است تنها شامل حروف الفبای کوچک و اعداد باشد. برای مثال شناسه برنامه شما ممکن است این گونه باشد  “thisismyawesomewebsite” .
مرحله 3 ) دو مرحله بعدی ممکن است برای برخی از شما ها ترسناک باشد ولی اعتماد کنید آنها به سادگی فقط نیاز به دانلود و اجرا برای نصب سلسله بعدی میباشد.
اول دانلود و نصب Python از python.org میباشد.
دوم دانلود و نصب App Engine SDK از code.google.com میباشد.
مرحله 4 ) دانلود کردن و خارج کردن از حالت زیب این فایل website.zip در جایی بروی صفحه دسک تاب کامپیوتر شما میباشد. این فایل شامل وب سایت اصلی شما با برخی از صفحات HTML , تصاویر , و CSS که ما سعی داریم آن را با  Google App Engine میزبانی کنیم.
مرحله 5 ) یک فایل app.yaml با notepad باز کنید و شناسه برنامه خود و یا همان نام برنامه خود که در مرحله 2 ایجاد کرده اید را به جای کلمه ‘labnol’ جایگزین کنید و تغییرات را حفظ ( save ) کنید.
مرحله 6 ) در نهایت الان وقت آپلود کردن وب سایت خود به Google App Engine میباشد. برنامه Google App Engine را باز کنید. این برنامه از منوی شروع ,  choose File -> Add Existing Application and browse to the folder جایی که شما وب سایت خود را از حالت زیب خارج کرده اید.
دکمه deploy را بزنید ورودی اعتباری حساب گوگل خود را وارد کنید و در عرض چند ثانیه وب سایت شما باید به صورت آنلاین در abc.appspot.com در دسترس باشد و abc نام منحصر بفرد برنامه Google App Engine خود میباشد. پس از آن اگر شما خواستید صفحاتی به وب سایت خود اضافه و یا تغییر دهید دکمه Deploy را دوباره فشار دهید و فایل جدید / یا تغییر خود به App Engine آپلود خواهد شد.
توجه داشته باشید که وب سایت شما به عنوان یک زیر دامنه از appspot.com میزبانی می شود اما شما می توانید یک دامنه در Google Apps ثبت کنید و وب سایت خود را در App Engine به این دامنه اشاره کنید.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد