رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
دیر یا زود همه مردم خواهند فهمید که هیچ چیزی در این دنیا رایگان نمیباشد. هر چند تعداد صدها هزار تبلیغات در اینترنت برای هاست رایگان وجود دارد ولی هر کسی نمی تواند در کار و کسب خود باقی بماند اگر ارائه کننده چیزهای مجانی باشد بنابراین چگونه شرکت های خدمات هاستینگ ارائه کننده خدمات هاست رایگان میباشند؟
یکی از راه ها این است که بخشی از پول خود را از طریق ثبت دامنه در می آورند. ثبت دامنه یک گام ضروری برای هر صاحب وب سایت در آینده میباشد ( بعضی از شرکت های هزینه کمی برای تعداد از گیم ها بین هزینه ماهیانه و هرینه سالیانه ثبن دامنه برای شما قرار می دهند برای مثال ماهانه 5 $ و هزینه ثبت 30$ و غیره ) .
یکی دیگر از راهایی در آمد این گونه شرکت ها اضافه کردن بنر تبلیغات در صفحات وب سایت شما میباشد. آنها برای هر زمان که این تبلیغ را نشان می دهند و یا هر کلیک بر آن پول دریافت می کنند و به آنها باید پرداخت شود. برخی ها هم هزینه اضافه به عنوان حمایت از اسپم و یا حمایت ویروس، حمایت از دزدیدن نام دامنه ، و یا بقیه خدمات علاوه بر هزینه اصلی ارائه می دهند. البته اگر شما احساس می کنید که به این گونه سرویس ها نیاز دارید باید آنها را خریداری کنید.
همچنین محدودیتهایی از قبیل فضای ذخیره سازی ، پهنای باند ، تعداد حساب ایمیل ، و غیره وجود دارد به این امید که شما بعد بیشتر به این چیزها نیاز خواهید داشت و تصمیم برای ارتقاء آن را بگیرید که البته با پرداخت هزینه خواهد بود.
بنابراین به اصطلاح انهایی که سرویس خدمات رایگان نامیده می شوند ارزش زمان گذاشتن و در نظر گرفتن را دارند؟ بله . موقعیت هایی که ممکن است کسی نیاز به ذخیره سازی ، پهنای باند ، و ایمیل و غیره زیاد نداشته باشد. فقط شرکت میزبانی را پیدا کنید که ارائه کننده نیازهای شما باشد. یکی از این شرکت ها doteasy.com میباشد این سایت بنر تبلیغاتی ندارد فقط هزینه سالیانه ثبت دامنه را برای شما خواهد داشت.
بنابراین اگر شما در وب سایت و اینترنت جدید باشید و فقط یک وب سایت شخصی برای خود می خواهید ، و یا یکی از ده ها دلایل دیگر بنابراین هاست رایگان راه خوبی برای شما میباشد.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد