رتبه بندی این آیتم
رتبه 3 در 3 رای
بله حقوق مالکیت یک نام دامنه را درست مانند یک ملک فروخت و مالکیت آن را انتقال داد. اگر شما دیگر نام دامنه خود را نمی خواهید ، یا می خواهید آن را در قیمت بالا بفروشید ، در این مقاله چگونگی انجام این کار برای شما توضیح خواهم داد:
1 ) پیدا کردن خریدار: بازارهای مختلفی برای خرید و فروش نام دامنه وجود دارد .بزرگترین بازار sedo.us میباشد که در آن می توانید به طور مجانی لیست از دامنه ها را به فروش بگذارید. راه های دیگر برای پیدا کردن خریدار اضافه کردن یک تم " دامنه برای فروش " در صفحه وب سایت خود ( این به طور رایگان از طریق sedo در دسترس میباشد ) و یا لیست کردن دامنه فروشی را در سایت های حراج میباشد.
2 ) توافق بر روی قیمت: اکثر حوزه فروش دامنه از 500$ تا 5000$ میباشد. اگر شما بخواهید بدانید که دامنه شما برای فروش چقدر می ارزد می توانید از سایت sedo یک ارزیابی دامنه درخواست کنید.
3 ) انتقال نام دامنه : از آنجا که انتقال نام دامنه یک فرایند پیچیده ای میباشد اکثر معاملات دامنه سرویس سپردن به شخص ثالث انجام می شود. شخص ثالث قیمت پرداخت خریدار را به او میسپارند در حالی که هر دو طرف مشغول ثبت دامنه و انتقال آن میباشند. بعد از اینکه انتقال دامنه به اتمام رسید شخص ثالث مبلغ پرداخته شده به او را به فروشنده می دهد. برای شخص ثالث بهترین واسط  sedo توصیه می شود چون آنها برای انتقال فنی دامنه علاوه بر ارائه واسطه امن مالی کمک می کنند.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد