رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
تا اواخر دهه 90 میلادی ثبت دامنه فقط از طریق یک منبع آنلاین به نام NSI و این هم محدود بود. کنترل و فروش TLD هایی مانند .com .org و .com فقط انحصاری خالص برای شرکت NSI بود و این شرکت بازار دامنه را کاملا برای مدت زمان طولانی در دست داشت. اما همانطور که شرکت های مستقل تجاری ثبت دامنه بیشتر بیشتر ظهور کردن که اصطلاحان به آنها SRS ( سیستم مشترک ثبت دامنه ) می گویند نیاز به دامنه به یک واقعیت جدی تبدیل شد.

ثبت دامنه

همانطور که بازار دامنه روبه رشد و باز شدن است صدها شرکت از ثبت دامنه معتبر ICANN  وجود دارد. ماهیت اصلی این کار و خدماتی که انها ارائه می دهند ثبت دامنه میباش . این خدمات و سرویس ها می تواند تنها یا ثبت دامنه یا شامل انواع پکیج های ثبت دامنه که می توان آن را به دو دسته یا صرفا ثبت دامنه یا وب هاست طبقه بندی نمود. کدام یک از این ها بیشتر استفاده می شود بستگی به مشتری و اینکه چقدر در مورد DNS دانش داشته باشد دارد.
ثبت نام دامنه اغلب در پکیج های وب هاستینگ گنجانده می شود. هنگامی که مردم تلاش خود را برای ایجاد یک وب سایت شروع می کنند به ثبت دامنه و هاستینگ وب نیاز خواهند داشت. به همین دلیل اکثر شرکت های میزبانی این دو را با هم ارائه می دهند. در این فرایند مشتری می تواند جستجو برای نام دامنه که می تواند در دسترس باشد را در وب سایت شرکت هاستینگ انجام دهد. در نتیجه دامنه و وب سایت به طور اتوماتیک در طول یک یا دور روز راه اندازی و آماده می شود. مشتری نیاز به داشتن هیچ دانش قبلی نخواهد داشت و فقط می تواند بروی ساختن وب سایت خود تمرکز کند.

100 درصد دومین اختصاص داده شده

برای کاربر پیشرفته تر 100% دامنه اختصاص داده شده می تواند ایده خوبی باشد. با تاکید بیشتر بر ثبت دامنه و نگهداری کاربر می تواند خدمات فضای ذخیره سازی خود را از دامنه جدا کند. این یک ایده خوب برای کسانی که به بفکر پیشرفت بیشتر که هدف انها ساختن نمونه کارهای بزرگترین ثبت دامنه باشد است.

تغییر مسیر

جدا کردن دامنه و فضای ذخیره سازی برای تازه کارها و کاربران آماتور نمیباشد . این کار می تواند به صورت دستی و به راحتی با تغییر مسیر دامنه به محتوای سرور میزبانی انجام شود. این سرویس توسط وب هاستینگ ها و شرکت های ثبت دامنه ارائه می شود. اما نیاز به دانش و چگونگی انجام دادن آن میباشد . از آنجا که تغییر مسیر بسیار شایع است خدمات مشتریان شرکت ها با کمال مسرت به مشتریان خود در این مورد کمک خواهند کرد.

ثبت دامنه یا وب هاست

شرکت های ثبت دامنه اغلب می توانند قیمت های پایین تر برای دامنه های خود با استفاده از خدمات مختلف برای ثبت دامنه و فضای سرور که یک ایده خوب میباشد ارائه کنند. اما اگر شما بدنبال مسؤلیت رسیدگی دستی به گزینه های این سرویس ها باشید و نمی خواهید زمان بیشتری را برای محتوای وب سایت خود صرف کنید بسیاری از وب هاست ها وجود دارند که ارائه دهنده ثبت آسان TLD هستند. اگر شما تمرکز خود را برای داشتن دامنه های زیاد در قیمت پایین  و نیاز به پلت فورم برای انجام کسب و کار ثبت دامنه گذاشته اید استفاده از وب هاستینگ ها بسیار عالی میباشد.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد