رتبه بندی این آیتم
رتبه 4 در 10 رای
برای رسیدن به رتبه اول 1# در بزرگترین موتورهای جستجو نیاز بدانستن علم موشک نیست. فقط با دانستن چند مطلب که من سعی خواهم کرد در این مقاله برای شما بیان کنم می توانید بر نتایج کل گوگل تسلط پیدا کنید.
در زیر چند نکته بسیار مهم  برای شما بیان می کنم که می توانید با استفاده از آنها ترافیک وب سایت خود را بیشتر از آنچه که تصورش را می کنید بالا ببرید .
1 ) گام اول : اولین چیز باید بدانید کلمه یا واژه های کلیدی خود را چه چیزی انتخاب کنید . چه کاری باید انجام دهید تا این کلمه کلیدی جستجو برای شما مناسب و سود آور باشد . هنگامی که شما بازار تجاری خود را ارزیابی می کنید کلمه کلیدی را انتخاب کنید که رقابتی کمتر و ترافیک بالایی داشته باشد. ابزاری که می توانید برای این کار استفاده کنید ابزار Google Keywords Tools میباشد این ابزار می تواند به شما کلمه های کلیدی معرفی کند که برای وب سایت شما بسیار مفید و سودمند باشد. این ابزار توسط شرکت های تبلیغاتی بسیار استفاده می شود.
2 ) گام دوم : بعد از تحقیق و پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب شما باید 4 تا 6 مقاله برای وب سایت خود بنویسید و در وب سایت خود بگذارید . شما می توانید جستجو برای مقاله اماده یا خودتان مقاله را بنوسید. بعد از اینکه شما این 4 تا 6 مقاله را نوشتید دوباره آنها را بازنویسی کنید بدین گونه شما 8 تا 12 مقاله در سایت خود خواهید داشت و این برای بازاریابی بسیار خوب میباشد .
3 ) گام سوم : در این مرحله شما مقالات 4 تا 6 خود را در وب سایت های www.ezinearticles.com  www.hubpage.com  www.squidoo.com  و www.wordpress.com  پست کنید. اطمینان حاصل کنید که به وب سایت یا وبلاگ خود لینک زده باشید از طریق این مقالات در این وب سایت ها .
4 ) گام چهارم : اکنون زمان برای ارسال بازنویسی محتوای سایت میباشد . لطفا مراحل زیر را در ارسال مقالات بازنویسی شده دنبال کنید :
- اولین مقاله بازنویسی شده را با استفاده از ابزار article subission tool ارسال کنید و مطمئن شوید یک بک لینک به www.ezinearticles.com با کلمه کلیدی خود زده باشید.
- مقاله بازنویسی شده دوم را دوباره با استفاده از همان ابزار بالا ارسال کنید و مطمئن شوید یک بک لینک به www.squidoo.com با کلمه کلیدی خود زده باشید .
- مقاله بازنویسی شده سوم را با استفاده از ابزار article submission service or tool ارسال کنید و مطمئن شوید یک بک لینک به www.hubpage.com در اینجا با کلمه کلیدی دوم خود بک لینک را انجام دهید.
- و مقاله چهارم خود را دوبار با استفاده از همان ابزار ارسال کنید و مطمئن شوید این بار بک لینک را به وب سایت با کلمه کلیدی اول خود انجام داده باشید .
با توجه به تجربه شخصی من زمانی که شما راه های بالا و بک لینک زدن ها استفاده می کنید  نتایج را در طرف یک ماه خواهید دید . این فرایند واقعا کار می کند با توجه به کلمه کلیدی خود می توانید در مدت زمان کوتاه به 5 رتبه اول گوگل برسید.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد