رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 2 رای
چه شما یک وب سایت ساده داشته باشید که احیانا از آن برای وبلاگ استفاده می کنید یا یک وب سایت تجاری در مقیاس جهانی و بزرگ داشته باشید، امنیت از اهمیت زیادی برخوردار میباشد. امنیت به احتمال زیاد یکی از مهم ترین ویژگی های وب هاستینگ برای همگان میباشد. عدم امنیت در یک کسب و کار اینترنتی می تواند ویرانگر باشد اگر این مشکلات نتیجه از دست رفتن درآمد و سرقت هویت اینترنتی شما باشد. بنابراین مهم است درک جنبه امنیتی در هنگام انتخاب هاستینگ اگر شرکت فراهم کننده هاستینگ شما از امنیت کافی برخوردار باشد. هاست دارکوب با فراهم نمودن هاست شما از قویترین هاستینگ های جهان امنیت شما را تضمین می نماید.

دلیل امنیت هاستینگ چیست؟

اینترنت برای همه قابل دسترس است و در حال تبدیل به یک ابزار ارجح کسب و کار میباشد . به هر حال امکان بهره برداری از یک سیستم توسط اشخاص هکر و مزاحم همیشه وجود دارد. به معنای واقعی کلمه روزانه میلیاردها دولار در اینترنت رد و بدل می شود و امکان سرقت این مبالغ توسط دزدان اینترنتی و هکرها بسیار بالا میباشد . به همین دلیل است که مصرف کنندگان در اینترنت در مورد امنیت بسیار نگرانی دارند و به همین سبب شما باید در هنگام انتخاب هاست در مورد امنیت آن نگران باشید و وب هاستینگ با بالاترین امنیت را برای خود انتخاب کنید.

چه کسانی از سایت شما سوء استفاده می کنند؟

اساسا دو دسته از افراد وجود دارند که ممکن است به وب سایت شما آسیب برسانند. یکی از رایج ترین تهدید دزدی هویت اینترنتی شما میباشد این گونه افراد منتظر فرصت مناسب برای جمع آوردن اطلاعات شخصی شما میباشند آنها سعی می کنند برای یک مدت زمان طولانی مورد توجه قرار نگیرند تا بتوانند بیشترین و به حداکثر قربانیان دسترسی پیدا کنند.
البته همه آنهایی که به وب سایت حمله می کنند برای دزدی هویت نمیباشد بعضی ها فقط برای خرابی و پایین آوردن وب سایت هکر می کنند. هنگامی که شما قربانی یکی از این هکرها شوید خرابی وب سایت شما باعث از دست دادن درآمد شما می شود. آنها معمولا برای سرگرمی و یا انتقال این کارها را انجام می دهند و می خواهند ثابت کنند که می توانند یک سازمان را غیر فعال کنند و غالبا به صورت مخفی کار خود را انجام می دهند. آنها معمولا " گرافیتی" در وب سایت قرار می دهند تا هنگام تغییر محتوای صفحه تا به شما بگویند که ما می دانیم شما کجا هستید.

چه مسائل امنیتی را شما باید در نظر بگیرید؟

خوشبختانه اکثر میزبانان وب از تقاضای مشتریان برای امنیت قوی آگاه میباشند و آنها همیشه به خواسته های مشتریان در باره مسائل امنیتی گوش می دهند. به هر حال دو چیز مهم برای در نظر گرفتن وجود دارد اول شما باید مطمئن شوید که میزبان وب سایت شما همیشه مراقب سرورهای خود برای فراهم کردن محیط امن برای مشتریان میباشد و دوم آنها باید ابزار لازم را برای شما فراهم کنند تا شما بتوانید از امنیت وب سایت خود و عملکرد وب سایت اطمینان حاصل نمایید.
هنگام جستجو برای یک میزبان وب سایت یا ارزیابی امنیت شرکت هاستینگ موارد زیر را حتما در نطر بگیرید :
SFTP – اگر شما تا به حال فایل های به حساب هاستینگ خود آپلود کرده باشید پس به احتمال زیاد با FTP ( پروتکل انتقال فایل ) آشنایی دارید . شما با استفاده از FTP کلاینت قادر به کشیدن فایل های خود به جایی که می خواهید آنها را آپلود کنید میباشید  . SFTP همان مفهوم است ولی امن تر میباشد . SFTP مخفف پروتکل انتقال فایل های امن میباشد و فراهم کننده یک لایه اضافه برای امنیت میباشد . FTP نسبتا امن است ولی هنوز هم در معرض خطر میباشد و می توان در فایل ها کمی تغییر بدونه هیچ نشانه ایجاد کرد اما SFTP این اشکال و آسیب پذیری را می بندد و منع می کند و مطمئن شوید که این گزینه از طریق میزبان وب سایت شما برای شما در دسترس باشد .
SSL – SSL مخفف سوکت لایه امن است و SSL فراهم کننده راه های رمگذاری شده بین مرورگر و وب سرور میباشد. اگر شما یک وب سایت تجاری داشته باشید استفاده از گواهینامه SSL یک چیز ضروری میباشد  . SSL  از دزدیده شدن هر گونه اطلاعات مشتریان جلوگیری می کند . و اطلاعاتی مانند کارت های اعتباری ، و یا شماره های بانکی،  نام ، آدرس و سایر اطلاعات شخصی مربوط به مشتریان امن باقی خواهد ماند. پس هر زمانی شما نیاز به جمع آوری اطلاعات حساس و شخصی داشته باشید استفاده گواهینامه SSL ضروری میباشد.
پشتیبان گیری – پشتیبان گیری به منظور حفاظت از وب سایت از هر گونه مشکل یا فاجعه باید به طور منظم انجام گیرد . بیشتر هاست ها ارائه کننده یک ابزار در سی پنل میباشند که به مشتریان امکان پشتیبان گیری از وب سایت خود را در هر زمان داشته باشند. در هنگام انتخاب هاستینگ چک کنید که چگونه از سرورهای خود پشتیانی می کنند و روش آنها در استفاده و ذخیره پشتیبانی گیری جگونه میباشد .
تعمیر و نگهداری سرور – وب هاست باید مطمئن باشد که سرور در مقابل هر گونه حملات نگهداری شده است . باید همیشه چک کنید و ببینید که شرکت هاستینگ از یک پروتکل امنیت بسیار عالی و بالا استفاده می کنند.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد