رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
سایز حساب وب هاستینگ هر شخص ، نشان دهنده حجم بزرگی حضور آنلاین آن میباشد . راه های زیادی برای تعیین سایز یک حساب وب هاستینگ میزبانی وجود دارد .

فضای دیسک هاست

اندازه هر صفحه وب سایت در حدود 10 تا 50 کیلوبایت میباشد . اکثرا سرورها از دیسک های گرافیکی استفاده می کنند . اگر شما تصاویر بزرگ ، پایگاه داده های بزرگ ، اسکریپت ، ایمیل و فایل های لوگ یا همان ورود در وب سایت خود استفاده کنید ، حجم کلی براحتی بالا خواهد رفت .
حساب های ایمیل
بسیاری از ارائه دهندگان خمات وب هاستینگ ، یک حساب ایمیل با برنامه های وب هاستینگ خود ارائه می دهند . حتی اگر وب سایتی فقط یک نفر اجرا کننده داشته باشد ، مناسب و منطقی میباشد که یک حساب ایمیل جداگانه برای مقاصد مختلف داشته باشد . به عنوان مثال شما می توانید ایمیلی مثل آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید  برای ایمیل های خصوصی ، آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید   برای سوالات عمومی و آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید  برای ثبت نام در خبرنامه داشته باشید . همچنین برای بدست آوردن نام مستعار ایمیل خوب میباشد .
همچنین باید بررسی کنید که شرکت هاستینگ وب هاست خود را با یک وب میل رایگان ارائه می دهد یا نه  ، اگر نمی دهد شما باید ایمیل خود را از طریق امیل pop3 به کامپیوتر خود دانلود کنید.

انتقال داده های هاست

انتقال داده ها ، مقدار داده منتقل شده از و به حساب وب هاستینگ میباشد . این شامل آپلود فایل ایمیل و بازدید از وب سایت میباشد . معمولا بازدید از وب سایت عامل اصلی انتقال داده محسوب می شود . اگر متوسط حجم صفحه وب سایت 20 کیلوبایت باشد و صفحه 50000 بار بازدید شود در نتیجه انتقال داده 1 گیگابایت می باشد . بسیاری از وب سایت ها کمتر از 1 گیگابایت انتقال داده در ماه استفاده می کنند.

دامنه های متعدد

بسیاری از ارائه دهندگان خدمان وب هاستینگ این سرویس را رایگان ارائه نمی دهند ، ولی این سرویس خیلی صرفه جویی در هزینه خواهد داشت. به خصوص اگر شما در حال برنامه ریزی برای داشتن چندین وب سایت با یک حساب وب هاست را داشته باشید . اگر شرکت هاستینگ ارائه دهنده هاستینگ با دامنه های متعدد باشد به طور معمول تعداد دامنه هایی که می توانید در یک حساب هاست اضافه کنید محدود می باشد . با این حال تقسیم منابع سرور ( فضای دیسک و انتقال داده ها ) در یک حساب وب هاستینگ  ، به طور معمول کم تر از عدد انگشتان دست می توان در یک حساب هاستینگ وب سایت میزبانی کرد.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد