رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
داشتن یک نام دامنه تنها نیمی از کار میباشد وقتی یک وب سایت تجاری برای کسب و درآمد داشته باشید . بهینه سازی دامنه یک فرآیندی برای ویرایش وب سایت و کدهای HTML آن به هدف جذب بازدید کننده زیاد برای دیدن وب سایت میباشد . بهینه سازی دامنه می تواند ترافیک سایت را افزایش دهد در نتیجه می تواند درآمد بیشتر برای شما داشته باشد . بهینه سازی دامنه نیز کارآمدترین راه برای جذب ترافیک وب بدونه نیاز به پرداخت هزینه برای تبلیغات میباشد .

دستور العمل بهینه سازی دامنه

مرحله 1 : یک نام دامنه انتخاب کنید که ساده باشد و همچنین به خاطر سپردن آن آسان باشد . اطمینان حاصل نماید که نام دامنه مربوط به نوع کسب وکار و بیزنس شما باشد این کمک می کند تا مردم به راحتی بدنبال نوع بیزنس شما باشند و موتور جستجو به آسانی بتواند وب سایت شما را پیدا کنند .
مرحله 2 : نام دامنه را با چندین پسوند ممکن ثبت کنید . سعی کنید نام دامنه را تحت پسوند .com و .net و .org و .biz ثبت کنید اغلب میزبانان دامنه به شما این امکان را می دهند که تمام این دامنه ها را بتوانید به همان وب سایت لینک کنید در نیجه شما اطمینال می کنید که هر کسی که از سراسر هر یک از این ضمیمه های ULR بیاید به طور خودکار به صفحه وب سایت شما خواهد آمد .
مرحله 3 : مطمئن شوید از اینکه هر صفحه وب سایت خود( صفحه اصلی لینک ها پرسش های متداول و غیره) محتوای آنها مربوط به موضوع وب سایت باشد . سعی کنید از کلمات کلیدی در وب سایت خود استفاده کنید چون این کلمات زمانی که شخصی جستجو برای نوع بیزنس خود یا وبلاگ انجام دهد این کلمات سبب ظهور وب سایت شما میشود . حتما از همان کلمات کلیدی برای تگ های وب سایت خود استفاده کنید از جمله متا تگ ها و برچسب های تصویری.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد