رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای

1 – انتخاب یک نام دامنه

اگر شما در حال شروع یک کسب و کار جدید هستید انتخاب یک نام دامنه مناسب به شما در دایرکتوری بیزنس کمک می کند. بسیاری از لیست های دایرکتوری الفبایی میباشند پس هر چقدر نام دامنه با حرفی به ترتیب الفبا بالاتر باشد نام دامنه در لیست جایگاه بهتی خواهد داشت ( این امر در موتورهای جستجو صدق نمی کند).

2 – استفاده از نام کوتاه و ساده

سعی کنید نام دامنه ای که انتخاب می کنید از 10 حرف کمتر باشد. هر چقدر نام دامنه کوتاه تر باشد برای مردم تایپ دقیق آن آسان تر میباشد.

3 – انتخاب نام دامنه که شامل انچه شما انجام میدهید

سعی کنید نام دامنه انتخاب کنید که بیان گر انچه شما انجام می دهید باشد. این در کار در قرار دادن سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کند. برای مثال اگر کسب و کار شما کارواش باشد بهترین نام دامنه می تواند www.carwash.com باشد.

4 – نام دامنه خود را  2 ساله ثبت کنید

نام دامنه خود را به مدت 2 سال یا بیشتر ثبت کنید. این کار در موتورهای جستجو بیانگر این است که شما در کار خود جدی میباشید و سبب توجه بیشتر موتورهای جستجو می شود و سایت شما را در لیست خود قرار می دهند.

5 – ثبت دامنه با استفاده از گزینه های نام دامنه که می توانید

سعی کنید نام دامنه خود را با چند پسوند دیگر نام دامنه ثبت کنید مانند دات نت و غیره شما با این کار اسم آنلاین کاری خود را محافظت کرده و اطمینان حاصل می کنید که رقیب دیگری نمیتواند نام دامنه مشابه با شما برای جذب کسب وکار انتخاب کند.

6 – از شرکت های قابل اعتماد برای ثبت دامنه استفاده کنید

نام دامنه خود را با یک شرکت قابل اعتماد ثبت کنید و مطمئن شوید که نام خود و نام کسب وکار خود به عنوان مالک نام دامنه ذکر شده باشد.

7 – جزئیات نام دامنه را در جای امن نگه داری کنید

هنگامی که نام دامنه خود را ثبت می کنید نام کاربری و رمز عبور به ایمیل شما فرستاده می شود. بسیار مهم میباشد که شما این اطلاعات را در جای مهم نگه داری کنید. این اطلاعات کلید هر گونه تغییرات که شما میخواهید در آینده بروی دامنه خود انجام بدهید میباشد.

8 – انتخاب یک شرکت هاستینگ برای وب سایت

هنگامی که شما نام دامنه خود را ثبت کردید شما نیاز به انتخاب کردن یک شرکت هاست برای دومین و ایمیل و وب سایت خود دارید. سعی کنید شرکت هاستینگی انتخاب می کنید که سرویس دهی عالی داشته باشد. انتخاب سرویس هاستینگ مناسب تاثیر بسزایی در کسب و کار اینترنتی شما دارد.

9 – راه اندازی آدرس ایمیل خود

با استفاده از بخش ابزار امیل هاست خود می توانید آدرس امیل حرفه ای راه اندازی کنید به عنوان مثال آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد