رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
اگر شما در حال حاضر یک وب سایت دارید که آن را در یک شرکت هاستینگ میزبانی کرده اید و مایل به تغییر شرکت میزبانی هستید انتقال دادن وب سایت به وب هاستینگ شرکت دیگر کار نسبتا آسانی می باشد .
در مرحله اول شما نیاز به ثبت نام در شرکت هاستینگ جدید و انتخاب پکیچ هاستینگ مناسب برای وب سایتان را دارید . سپس اگر شما مایل به حفظ همان نام دامنه سابق خود را دارید ، پس شما باید با شرکت ثبت نام دامنه ارتباط بر قرار کنید. معمولا شرکت های ثبت کننده نام دامنه اغلب همراه با میزبانی وب سایت خدمات خود را ارائه می دهند بنابراین شما ممکن است به منظور تغییر نام دامنه باید با شرکت قبلی میزبان وب سایت قبلی ارتباط بر قرار کنید.
قبل از اینکه شما شروع به تغییر نام دامنه خود بکنید ، شما باید وب سایت و فایل های خود را در میزبان وب جدید آپلود کنید ، این فرآیند اغلب در همه شرکت میزبانی وب بسیار مشابه می باشد ، با استفاده از پروتکل شناخته شده اف تی پی شما وب سایت خود را در میزبان جدید آپلود کرده سپس نام دامنه خود را به آن پارک کنید.
هنگامی که شما دسترسی به تنظیمات نام دامنه را داشته باشید ، شما نیاز به تغییر رکوردهای دی ان اس برای انتقال به وب سایت در شرکت میزبان وب جدید را دارید. همه شرکت های میزبانی وب باید دستور العمل های به منظور انجام آسان این عمل را برای شما فراهم کنند .
بعد از آن می بایست صبر نمایید، تا ثبت دی ان اس جدید در اینترنت سراسری شود که معمولا از 30 دقیقه تا 48 ساعت وقت نیاز دارد


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد