رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای

هر کامپیوتر در اینترنت یک آدرس IP دارد. کامپیوتر شما، تلفن اینترنتی شما و سرورهایی که وب سایت ها را میزبانی می نمایند همه آدرس IP دارند. که معمولا چیزی شبیه این هستند:
67.45.123.87
به طوری که در بالا می بینید، چهار گروه عدد در IP موجود است.
اولین گروه از اعداد از سمت چپ کلاس A می باشد
دومین گروه اعداد از سمت چپ کلاس B می باشد
سومین گروه اعداد از سمت چپ کلاس C می باشد
و در پایان چهارمین گروه اعداد از سمت چپ D می باشد
A.B.C.D
در مراکز داده جایی که سرور شما قرار دارد سرورها و وب سایت های مرتبط معمولا با سرورهایی با کلاس C مشترک میزبانی می شوند. بنابراین آدرس IP آنها می بایست چیزی شبیه به این باشد.
67.45.123.87
67.45.123.79
موتورهای جستجو این مورد را می دانند و وب سایت هایی با کلاس C آی پی مشترک که به هم لینک داده شده اند را می یابند. این لینک ها با الگوریتم رنکینگ موتورهای جستجو تطابق دارند. در صورتی که سایت شما تعداد زیادی از این لینک ها داشته باشد این مورد برای سایت شما بسیار مفید می باشد.
و به این دلیل برخی شرکت های وب هاستینگ از هاستینگ سئو صحبت می نمایند. که در این نوع هاستینگ ها به شما هاست با آدرس های IP کلاس C مختلف فروخته می شود. که معمولا افراد سایت های مختلف یک شرکت و زیر سایت های آن ها را در این هاستینگ ها ایجاد می نمایند تا رنک بهتری داشته باشند.
در نظر داشته باشید که گوگل اطلاعات دامنه شما را می تواند ردیابی کند. در صورتی که می خواهید از این سیستم استفاده نمایید آدرس تماس های مختلفی برای دامنه های پارک شده خود بر روی وب هاستینگ سئو خود انتخاب نمایید تا دامنه ها برای یک نفر در نظر گرفته نشود.



دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد