رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
اگر شما فکر می کنید که انتخاب یک هاست خوب برای وب سایت کار آسانی می باشد بنابراین شما در اشتباه بزرگی هستید . با تبلیغات گوناگون و مقالات متنوع و گیج کننده بسیار در باره هاست و هاستینگ ، ممکن است برای شما انتخاب هاست خوب گیج کننده و اذیت اور باشد. من در این مقاله سعی خواهم کرد بهترین روشی که می تواند به شما در انتخاب هاست کمک کند را بیان کنم.

1 – برآورد نیازها در مورد وب هاستینگ

مهمترین چیز ابتدا شناسایی هدف و خواسته های وب سایتتان می باشد . این کار نه تنها بسیار مفید است بلکه در آینده زمانی که شما به فکر گسترش وب سایتتان باشید مفید می باشد.

2 – سرعت و قابلیت اطمینان بود هاستینگ

کاربران و بازدیدکنندگان سایت بیش ترین چیزی که آنها را نگران می کند سرعت وب سایت شما می باشد ، پس کل سعی خود را بکنید در هنگام انتخاب میزبان برای وب سایت خود شرکت میزبانی وبی را انتخاب کنید که ارائه دهنده آپ تایم 99 درصد یا بیشتر باشد . یک نکته مهم را در ذهن داشته باشید که آپ تایم کمتر از 99 درصد برای وب سایتی که برای بیزنس و بازار یابی رقابت می کند قابل قبول نمی باشد . سرعت و سریع بودن وب سایت دسترسی به آن را در ترافیک نت آسان تر می کند . یک نکته دیگری که مهم می باشد این است میزبانی که انتخاب می کنید قابل اطمینان باشد و به شما وعده های دروغین در سرویس دهی ندهند.

3 – قیمت وب هاست

شرکت های میزبانی مختلفی در بازار موجود می باشند ، و ارائه دهنده نرخ های مختلفی می باشند ، اما یک نکته را در نظر گیرید هرگز بر روی یک شرکت از نرخ و قیمت آن قضاوت نکنید. افزایش قیمت همواره به خدمات ارائه داده شده بستگی دارد ، مانند  میزبانی مشترک ، سرور خصوصی ، یا مدیریت کامل برروی میزبانی.  شما باید شرکت میزبانی را انتخاب کنید که پکیج های مناسب سرویس دهی برای رفع نیازهای وب سایت شما را ارائه دهد.

4 – فضای ذخیره سازی و انتقال داده های هاستینگ

توسعه وب سایت همواره به افزایش پهنای باند نیاز دارد ، بنابراین بر آورد دقیقی از فضای ذخیره سازی شما نیاز خواهد داشت . این نکته را هم در نظر داشته باشید گرفتن بیش از حد پهنای باند فقط هزینه اضافی برای شما بحساب می آید.

5 – پشتیبانی فنی هاستینگ

شاید بعضی از اشخاص فکر کنند که این یکی از بارزترین ویژگیها می باشد که توسط شرکت های میزبانی ارائه داده می شود ، فقط تصور کنید شما تحت برخی از بحرانهای فنی باشید ، بدیهی می باشد که شما در اسرع وقت به پشتیبانی فنی نیازمند خواهید بود. بنابراین  به همین دلیل است که این ویژگی به عنوان یک عامل مهم در هنگام انتخاب هاست باید در نظر گرفته شود.



دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد