رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
در روز و عصر رسانه های اجتماعی، استفاده از فیلم ها و تصویرها به طور فزاینده ای محبوب شده است ، پیدا کردن یک میزبان تصویری خوب گام مهمی برای آپلود فیلم ها از اینترنت و تماشای آن می باشد . هر چند شما می توانید از راه های سنتی و استفاده از یوتیوب برای میزبانی تمام ویدئو های خود اقدام کنید ، ولی بسیاری از شرکت های دیگر نیز وجود دارند که شما باید در نظر بگیرید .
یکی از مهمترین عوامل در انتخاب میزبانی وب تصویری ،  میزان کنترولی که شما باید بروی ویدئو خود داشته باشید . اگر چه اکثر میزبانی های تصویری به شما اجازه ساختن ویدئو های خصوصی می دهد ، تعداد کمی هم وجود دارند که نظرات شما را نادیده می گیرند . بسیاری از میزبانی های تصویری معروف مانند ، یوتیوب ، ویدلر ، و مای اسپیس ویدئو ،  به شما اجازه انجام یک دسته از تنظیمات خصوصی هنگامی که در حال آپلود ویدئو هستید می دهد . آنها همچنین برای شما آپلود چند ویدئو همزمان با استفاده از روند پتچ آپلودی آسان ایجاد می نمایند.
بیشتر میزبانی های تصویری به شما اجازه افزودن آدرس سایت را در بخش توضیحات نیز می دهند ، که این مزیت می تواند برای بازار یابی یا افزایش ترافیک سایت شما به کار رود . شما همچنین می توانید فیلم های خود را با استفاده ازچندین کلمات کلیدی توصیفی که باعث کمک بازدید کنندگان در جستجو فیلم های شما بر اساس محتوای آن کلمات می شود ایجاد نمایید.
یک میزبانی تصویری به خصوص وجود دارد که من از آن خوشم می آید و آن هم به این دلیل است چون به شما اجازه می دهد تا فیلم های خود را با آرم و نام تجاری خود و آدرس وب سایت خود بار گذاری کنید . آن میزبانی ویدلر نامیده می شود و بسیاری از مردم برای فیلم های تجاری و کسب و کار و یا بخش تلویزیون آنلاین استفاده می کنند.
هر چند که شما می توانید فیلم های خود را بروی وب هاستینگ خود میزبانی کنید ، ولی فیلم ها مقدار زیادی از فضای شما را میگیرد و فضای ذخیره سازی شما را بسرعت پر می کند به همین دلیل من به شما توصیه می کنم که یک میزبان تصویری خوب پیدا کنید و از آن به عنوان یک منبع اصلی برای فیلم های خود استفاده کنید . اگر شما از فیلم ها به عنوان یک ابزار بازار یابی استفاده می کنید پس من به شما توصیه می کنم که فیلم ها را بروی بسیاری از میزبانی های تصویری که ممکن باشد آپلود کنید . یک سایت عالی به این منظور وجود دارد که می تواند به شما کمک کند این سایت Tube Mogul نام دارد و به صورت مجانی می باشد . شما همچنین می توانید فیلم ها را هر گونه که ترجیح می دهید جداگانه آپلود کنید اما زمان زیادی نیاز دارد تا یک فیلم به صورت دستی به چندین وب سایت مختلف آپلود شود .


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد