رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
ریسلر هاست مانند يك نمايندگي براي فروش فضا وب ميزباني از يك شركت بزرگ ميزباني وب است و مردم در واقع خريد فضای وب را از شركت ميزباني بواسطه يك نمايندگي فروش انجام مي دهند.
ریسلر هاست عملكردي مانند بازاريابي براي يك شركت ميزباني بزرگ است مردم خريد  فضا وب خود را از نمايندگي انجام ميدهند اما ميزباني سايت انها به طور غير مستقيم با شركت ميزباني هاست است.
ریسلر هاست مثل يك شركت ميزباني وب به نظر مي رسد و خدمات فروش و پشتيباني بر عهده او مي باشد ولي در واقع خدمات شركت كسي ديگر است كه انجام مي دهد. مشتري خريد فضا وب را از ریسلر انجام مي دهد و ریسلر فروش فضا وب البته با قيمت ارزانتر از شركت ميزباني انجام مي دهد و مشتري براي ساپورت و پشتيباني با ریسلر يا همان نمايندگي فروش در تماس مي باشد. پشتیبانی معمولا از طریق نمایندگی فروش انجام مي گيرد به منظور نگه داشتن این ادعا که نمایندگی فروش یک شرکت میزبانی وب است.
ریسلر يا نمايندگي فروش يك فضاي بزرگ با پهناي باند از يك شركت ميزباني وب خريداي مي كند و پس از تقسيم كردن اين فضا در پكج هاي معيني ان را به فروش مي رساند مشتريان براي هر گونه پشتيباني با نمايندگي فروش در تماس مي باشند


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد