رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 3 رای

sms  تنها تبلیغی است که همه میخوانند

 

 

مثال های کاربردی استفاده از پیامک

این راهنما به روشهائی که شرکتهای بزرگ با استفاده ازSMS برای پیش برد اهداف خود به کار گرفته اند اشاره شده است.
48 مثال مختلف از ایده ها و روشهای موسسات بزرگ جهت استفاده از پیام کوتاه در این راهنما ذکر شده است که در فصلهای زیر طبقه بندی شده است
فصل اول : فروش محصولات و بازاریابی
فصل دوم : خدمات مشتری و مدیریت ارتباطات
در ابتدا به فصل اول مي پردازيم:
1. تبلیغات فروش
فروشگاه زنجیره ای پوشاک شهری www.urbanoutfitters.com كه پوشاک، کفش و اثاثیه می فروشد از طریق پیام کوتاه در ماه ژوئن به مشتریان دائم خود در مورد حراجی ها و مدلهای جدید اطلاع رسانی می کند .
2. برنامه های تبلیغاتی بفرست و برنده شو!
برای اولین بار در اروپا "فوردفیستا" یک برنامه تبلیغاتی جدید را در ماه ژوئیه 2004 در بلژیک آغاز کرد که بیلیوردهای چند رسانه ای را با sms ترکیب می کرد . عابران می توانستند شانس خود برای بردن یک فوردفیستا را با فرستادن یک پیام کوتاه همراه با اسم خود به یک شماره اختصاصی درج شده بر روی بیلبورد امتحان کنند. سپس بیلبورد به این sms پاسخ می داد و پیام کوتاه دیگری که شامل یک سوال بود می فرستاد ، اگر کاربر به سوال درست جواب می داد بیلبورد مثل یک ماشین پین بال واکنش نشان می داد و به وی یک توپ اضافی می داد ، به این معنا که نام او در لیست قرعه کشی برندگان قرار می گرفت. اطلاعات بیشتر در (http://www.textually.org/textually/archives/2004/07/004640.htm)
زمانیکه "پژو" فروش مدل 207 خود را در تابستان 2006 آغاز کرد یک برنامه تبلیغاتی اینترنتی، محیطی، مطبوعاتی و تلویزیونی راه اندازی کرد و مخاطبین را تشویق می نمود عدد 24 را به شماره 60222 پیامک کنند تا 24 ساعت رانندگی مجانی با ماشین را سفارش دهند!!
مثالی شگفت انگیز از چگونگی استفاده ی sms در سال 2002 برای تبلیغات یک فیلم جدید اتفاق افتاد! قبل از نمایش فیلم "دختر روز تولد" در انگلستان با بازی نیکول کیدمن در نقش دختری روسی که می خواهد از طریق اینترنت ازدواج کند از مردم خواسته شد تا به درخواست ازدواج همچین دختری پاسخ دهند! و یا تبلیغات مد نظر خودشان را مطابق با موضوع فیلم بیان کنند . هر شرکت کننده یک کد از طریق SMS دریافت می کرد که در جشنواره دهکده ی سینمایی برادران وارنر می توانست با آن کد خرید کند!

به مناسبت ولادت امام رضا تمامی پنل ها با 10 درصد تخفیف ارائه میشود

برای اطلاع از تعرفه ها به سایت www.hiva.info مراجعه فرمایید.



دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد