رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای

خدمات تحت وب دارکوببا ارائه انواع مختلف سرويس ميزباني روی اينترنت متناسب با هر بودجه، امکان معرفی شما بر روی اينترنت را فراهم آورده است سرورهای پر سرعت مایا هاست جايگاه مناسبی برای سايت شما می باشند. در حال حاضر مایا هاست مجهز به چندین سرويس دهنده اختصاصی بوده و سرور ها در ایالات متحده آمریکا و آلمان ، ایران نگهداری می شوند.

ما مي دانيم تنها در صورتي موفق خواهيم بود، که مشتريان شرکت از کيفيت خدمات ما رضايت داشته باشند. يکي از مهمترين مسائلي که در کيفيت خدمات يک شرکت ميزباني وب تاثير فراوان دارد، مجموعه مشخصات سخت افزاري استفاده شده توسط سرويس دهنده مي باشد. خدمات تحت وب دارکوب با اختصاص بودجه اي بالا براي در اختيار گرفتن بهترين سخت افزار ممکن و نيز استفاده از بزرگترين مراکز داده جهان، تمام تلاش خود را جهت افزايش رضايتمندي مشتريان خود انجام داده و خواهد داد.

ما براي ارائه خدمات ميزباني وب خود تنها از سخت افزار مخصوص سرور و از بهترين مارکهاي دنيا از جمله Dell و HP استفاده مي نماييم. استفاده شرکت از پلتفورمهاي طراحي شده براي سرور که به مراتب قابل اعتمادتر و با کيفيت تر از کامپيوترهاي عادي ميباشند، از مزاياي خدمات ميزباني وب شرکت مایا هاست است. بسياري از شرکتهاي ايراني فعال در زمينه ميزباني وب، به اشتباه براي صرفه جويي در هزينه ها، اقدام به اجاره کامپيوترهاي معمولي ارزان قيمت بجاي استفاده از سخت افزار سرور مينمايند. نتيجه استفاده از اين سيستمها مشخص است : بروز مشکلات سخت افزاري، قطع گاه و بيگاه سايتها و ايميل هاي مشتريان و ايجاد دردسرهاي فراوان براي مسئولين فني اين شرکتها و نيز مشتريان آنها. شايد پس از مرکز داده مورد استفاده شرکتهاي وب هاستينگ، سخت افزار سرورهاي آنها يکي از مهمترين مسائل در تعيين کيفيت خدمات آنها باشد که متاسفانه در کشور ما کمتر مورد توجه قرار ميگيرد.

با توجه به گسترش روز افزون سایتهای اینترنتی و درخواست فضای بیشتر برای هر سایت، مایا هاست با پیش بینی خود سرویسی مخصوص هاست دانلود برای سایتهای آمار بالا تهیه کرده است.

مایا هاست با تنظیم سرورهای دانلود خود و بروز رسانی آنها از آخرین سخت افزارها و نرم افزارهای موجود و بهره گیری از بهترین و گرانترین سخت افزارها توانسته تا تضمین پایداری 99در صد سرور های خود را به کاربرا عرضه نماید.

مایا هاست بسته به نیاز و بودجه کاربران سرویسهای فایل هاستینگ خود را به دو دسته محدود و نامحدود تقسیم کرده است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید روی شمای مخصوص هر بخش کلیک کنید.


vv


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد