رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای


امروزه اهميت اينترنت به عنوان يك رسانه بين المللي با توانايي هاي منحصر به فرد بر هيچ شخصي پوشيده نيست . حضور در اين رسانه بين المللي راهها را براي سرمايه گذاري ، كسب و كار و تجارت بسيار كوتاه نموده است .
رفته رفته كسب و كارهاي سنتي جاي خود را به وب سايتهاي اينترنتي ميدهند و فروش سنتي محصولات جاي خود را به فروش الكترونيكي محصولات مي سپارند .
فرهنگ مردم حتي در جهان سوم در حال تغيير به سمت استفاده روزانه اينترنت است . امروزه هر كسب و كاري نياز به حضور در اينترنت دارد . ارائه آسان اطلاعات و كاتالوگ محصولات شما در وب سايت و ارتباط مستقيم با مشتريان تنها جزئي از امكانات داشتن يك وب سايت است .
شما ميتوانيد فروش مستقيم محصولات خود در اينترنت و بازاريابي اينترنتي را هم به آن اضافه نماييد .
سرويس هاستينگ در واقع همان داشتن يك وب سايت اينترنتي است . شما با سرويس هاستينگ ميتوانيد اطلاعات خود را در وب سايت خود وارد نماييد .
شما براي ايجاد يك وب سايت اينترنتي اول نياز به ثبت دامين اينترنتي هستيد ، كه در مقاله اي ديگر به آن خواهم پرداخت . پس از اين كار شما نياز به يك سرويس هاستينگ داريد . شركتهاي ارائه دهنده هاستينگ در اينترنت در واقع به شما مقداري از فضاي يك سرور را اختصاص ميدهند . هر شركت ارائه دهنده هاستينگ معتبر به شما پس از خريد سرويس هاستينگ يك كنترل پنل اختصاص ميدهند . كنترل پنل هاستينگ در واقع مركز كنترل اطلاعات هاستينگ و تنظيمات آن ميباشد . در حال حاضر 2 كنترل پنل بسيار معتبر براي هاستينگ  وجود دارد كه عبارتند از Cpanel و Plesk.همچنين سرويسهاي هاستينگ بر اساس سيستم عامل آن به دو دسته عمده هاستينگ لينوكس و هاستينگ ويندوز تقسيم بندي ميگردد . تفاوت عمده اين دو سرويس هاستينگ فقط در نوع برنامه نويسي نرم افزارهاي مورد نياز شما كه توسط برنامه نويس شما انجام شده ، ميباشد



دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد