رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای

از امروز مورخ 1394/03/01 کلیه پکیج های وب هاستینگ دارکوب با ثبت یک دامنه به صورت رایگان عرضه می گردد و در صورتی که دامنه را در شرکت دیگری ثبت نموده اید عملیات انتقال و تمدید دامنه نیز برای کلیه پکیج های هاست دارکوب به صورت رایگان ارائه می گردد. سیستم عامل سرورهای دارکوب از نوع لینوکس می باشد و برای سایت های استاتیک و یا نوشته شده به زبان برنامه نویسی PHP مناسب می باشد.

دارکوب پلان های هاست با حجم 100 ، 500 ، 1000 ، 2000 و 5000 مگابایتی را در هاست های اشتراکی خود ارائه می نماید که پهنای باند ماهیانه این هاست های اشتراکی ده برابر حجم هاست می باشد. وب هاستینگ های دارکوب برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و آی پی های بلاک شده و مشکلات اسپم در آن ها وجود ندارد.

مشکلی که معمولا در هاستینگ های معمولی وجود دارد در ارسال و دریافت ایمیل می باشد به طوری که در زمان هایی ایمیل ارسال نمی گردد و یا دریافت ایمیل به مشکل مواجه می گردد. در کلیه پلان های هاست دارکوب حساب های ایمیل بهینه سازی شده اند و به طور مستمر توسط مدیر سیستم در حال کنترل می باشند تا زمانی که مشکلی برای ایمیل پیش آمد سریعا به شرکت صاحب وب سایت اطلاع داده شود.

آپتایم سرورهای هاست دارکوب 99.9 درصد می باشد و می توانید مطمئن باشید وب سایت شما همیشه آنلاین باشد. 99.9 درصد بسیار بالایی برای آپتایم بودن در بین سرورها می باشد به طوری که وب سایت حداکثر 8 دقیقه در روز دچار قطعی خواهد بود.

پکیج های هاستینگ لینوکس دارکوب با کنترل پانل Cpanel ارائه می گردد که این کنترل پانل هاستینگ نسبت به سایر پلان های هاستینگ امکانات بیشتری دارد و همیشه آخرین نسخه آن بر روی سرورها به صورت خودکار به روز رسانی می گردد.

سرورهای هاستینگ لینوکس برای سیستم های مدیریت محتوای PHP نظیر جوملا و وردپرس بهینه سازی کامل شده اند و نیازی به نگرانی از بابت نصب امکان و همچنین ست نمودن پارامترهای مورد نیاز برای راه اندازی این سیستم های مدیریت محتوا نیست. همچنین در کنترل پانل این هاستینگ ها سیستم های نصب آسان سیستم های مدیریت محتوا وجود دارد که به راحتی و توسط آنها می توانید نرم افزار مورد نظر را بر روی وب سایت خود نصب نمایید.

دارکوب در کلیه پکیج های وب هاستینگ خود یک دامنه را به صورت رایگان و سایر دامنه ها را با دریافت هزینه ثبت می نماید و دامنه پیش فرض انتخابی می تواند ir و یا com باشد.

برای رویت مشخصات هر کدام از پکیج های هاست دارکوب به لینک های زیر مراجعه نمایید:

  • هاست 100 مگابایتی
  • هاست 500 مگابایتی
  • هاست 1 گیگابایتی
  • هاست 2 گیگابایتی
  • هاست 5 گیگابایتی

کلیه پکیج های دارکوب شامل یک سال پشتیبانی نیز می باشند که به محض به وجود آمدن مشکل صاحبان سایت ها می توانند از طریق سیستم پشتیبانی آنلاین و یا تماس تلفنی مشکلات خود را اعلام نمایند. البته این سرورها به صورت دوره ای توسط مدیر سیستم بررسی می گردد و در صورت وجود مشکل سریعا رفع می گردد.

مزیتی که سرورهای هاست دارکوب نسبت به سایر سرورها دارد سیستم بک آپ و فایل پشتیبان آن می باشد که همیشه چند نسخه از وب سایت طی چند ماه گذشته به صورت اتوماتیک بر روی سرور ذخیره می گردد تا زمانی که وب سایت نیاز به بازگردانی به حالت قبل داشت بتوان وب سایت را بازگردانی نمود. معمولا 6 نسخه از وب سایت بر روی سرور نگهداری می گردد.

یکی دیگر از مزایای هاست دارکوب میزان رم و سی پی یو اشتراکی بسیار بالا در سرورها می باشد که از این طریق سرعت لود بالا و همچنین قابلیت بالای اجرای برنامه تضمین می گردد. برای هر گرونه مشاوره در زمینه ثبت دامنه و خدمات هاستینگ با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید.



دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد