رتبه بندی این آیتم
رتبه 3 در 3 رای
اگر شما نام دامنه خود را بدون حذف هیچ کدام از فایل ها وب سایت خود تغییر دادید به این ترتیب شما مجبور نخواهید بود محتوانی کنونی وب سایت خود را باز نویسی کنید.
دستور العمل
1 ) تغییر نام دامنه با خریدن یک دامنه جدید و بعد نقل دامنه جدید به آدرس وب سایت خود با این حال شما باید مردم را جذب دامنه جدید خود بکنید. برای این کار تمام فایل های خود را به یک میزبان جدید تحت نام دامنه جدید خود منتقل کنید با استفاده از پروتکل انتقال فایل ( file transfer protocol) فایل ها را یا به کامپیوتر خود و یا به یک سرور دیگر انتقال دهید.
2 ) برای تغییر نام دامنه به طور مداوم نام صفحه وب خود را تغییر دهید و تمام مطالب محتوای وب سایت را بدونه تبدیل نام دامنه مبادله کنید. تنها راه برای داشتن یک نام دامنه جدید با پسوند فایل ها قبلی با راه اندازی یک پوشه جدید و انتشار فایل ها به آن پوشه میباشد.
3 ) متناوبا ، فایل های خود را بر فروم ها وبلاگ ها و یا دیگر برنامه ها انتقال دهید و بعد از اینکه شما نام دامنه خود را به درستی بروی سرور خود نصب کردید آن فایل ها را برگردانید. بسیاری از فروم های کاربری phpBB ،بلاگ نویسان و وردپرس ، و برنامه های منابع باز کاربردی مختلف وجود دارد که به شما اجازه منتقل کردن و برگرداندن فایل ها کامل با پایگاه داده ای خود را می دهند. تنها چیزی که شما ممکن است مجبور به باز نویسی آنها را خواهید داشت تم ها ، پلاگین ها ، و استایل ها میباشند چون آنها را بخشی از فایل ها باز گردانده محسوب نمی شوند.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد