رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
مهم نیست که اگر شما نام دامنه خود را خریداری و ثبت کرده باشید یا از اگر وب هاست شما یا توسعه دهنده وب ویا هر کس دیگر آن را برای شما ثبت کرده باشد مهم این است که شما مالک یک سایت تجاری باشید و به عنوان مالک دامنه و فرد مخاطب اصلی ذکر شده باشید.
هنگامی که شما یک دامنه را ثبت می کنید با لیستی از افراد در تماس خواهید بود و آن افراد عبارتند از :
ثبت نام کننده : ثبت نام دامنه مالک قانونی دومین خواهد بود و این شخص باید شما باشید نه شخص توسعه دهنده وب و یا هر کس دیگر مهم اینست دامنه با نام شما ثبت شود.
تماس با مدیریت : هر کسی که در این سمت باشد قدرت تغییر رکورد ها و اطلاعات ثبت دامنه را خواهد داشت. در این سمت باید خود شخص صاحب اصلی بیزینس و یا شخصی در سمت مدیریت بالای شرکت باشد نه یک کارمند.
تماس با تکنسین فنی : شخصی که در این سمت عمل می کند مسئول برخورد با هر گونه مشکلات فنی در دامنه میباشد. و باید یک مدیر سیستم و یا بعضی از افراد IT در این سمت مشغول به عمل باشند .
برای حفاظت از نام دامنه خود مطمئن شوید که شما در لیست هر دو ثبت نام کننده و تماس با مدیریت باشید. شما می توانید از هر WHOIS برای دیدن اطلاعات ثبت دامنه استفاده کنید. در WHOIS نام مشخصات و مالک دامنه برای شما نشان داده می شود. برای چک کردن سریع این اطلاعات می توانید به سایت OneWHOIS.com مراجعه کنید . اگر نام شما در مالکین دامنه ذکر نشده بود حتما شرکت ثبت نام کننده دامنه خود را تغییر دهید در غیر این صورت ممکن است شما نام دامنه خود را از دست بدهید و این کار سبب ضرر و از دست رفتن وب سایت شما می شود.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد