رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 2 رای

نذارید این آدما اسم دامنه­تونو بدزدند! این یک کلاهبرداریه! اگه یکی از این اطلاعیه ها به دستتون رسید، بدونید که کلاهبرداریه. بهشون جواب ندید، فقط و فقط بندازیدشون تو سطل زباله!


اخیرا نامه هایی به عنوان اطلاعیه منقضی شدن اسم دامنه به مردم فرستاده میشه که به مالک دامنه میگه، تا چند ماه آینده دامنه­اش منقضی میشه و میتونه بره به بخش خدمات اسم دامنه اینترنتی­ و از خدمات ویژه اونها بهره ببره و یک تاریخ هم مشخص میشه که فقط تا اون روز مهلت دارند.
تو این نامه­ها، از مالکان خواسته میشه که اگه میخوان حقوقی که در مورد اسم دامنه دارند حفظ بشه، اسم دامنه­شونو تجدید کنند، و اگه تا تاریخ مقرر این کارو انجام ندن ممکنه کل هویت آنلاینشونو از دست بدن و مشتریها و دوستانشون دیگه نتونن پیداشون کنند.
بعد دو راه پیش روی مالک نام دامنه گذاشته میشه: یا اینکه یک نام دامنه جدید ثبت کنند، یا اینکه همون قبلی رو تجدید کنند. ضمن اینکه میگن شما مجبور نیستید دامنه تونو از طریق همون شرکت قبلی تجدید کنید و فقط کافیه فرمی رو که برای شما فرستاده میشه تکمیل و ارسال کنید. درون فرم لیست قیمتهای دامنه نوشته شده تا اگر خواستید از همین طریق پول رو هم براشون واریز کنید.

 



دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد