رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 4 رای

ما تو دارکوب نهایت سعیمونو میکنیم که در مورد تعرفه های توسعه وب‌سایت با مشتریها شفاف باشیم. به نظرمون مشتری حق داره بدونه هزینه های اولیه وب سایتش چقدر میشه و علاوه بر اون یه خلاصه هم از اجزای مختلفی که روی وب سایتها میتونه اجرا بشه به مشتریها ارائه میدیم.


به آدرس وب سایت میگن دامنه. دامنه به صورت اعدادی ترجمه میشه که بهش میگن IP آدرس. کامپیوترها از طریق این عددها با هم ارتباط برقرار میکنند. شما باید دامنه وب سایتتونو هر سال تمدید کنید تا بتونید به صورت ادامه دار ازش استفاده کنید. IP آدرس محل فایلها رو روی سایتتون نشون میده. اگه بخواهید حتی میتونید چند تا دامنه بخرید و همه رو به دامنه اصلی‌تون لینک کنید.
هزینه های ثبت دامنه همه جا ثابته. دارکوب هم یکی از شرکتهاییه که کار ثبت دامنه انجام میده. خوبی شرکت دارکوب اینه که شما میتونید یکجا همه خدمات مرتبط با وب سایتتون از یک شرکت دریافت کنید. یعنی علاوه بر دامنه و هاست، میتونید سئو و طراحی وب سایتتون هم به ما بسپرید و دیگه نگرانی از بابت کارهای مرتبط با وب سایتتون نداشته باشید.
فایلهای وب سایتتون روی هاست یا سرور ذخیره میشن. این خودش یه هزینه مجزا داره که بسته به اندازه و محتوای سایتتون متغیره. حتی میشه فایلهای وب سایتهای چند شرکت با هم روی یک سرور ذخیره بشن. تعرفه های هاستینگ دارکوب رو میتونید از لینکی که دادم مشاهده کنید. تعرفه های ما شبیه تعرفه های بهترین شرکتهای هاستینگ وب هست و تفاوتی نداره.
در دسترس بودن، مدیریت و امنیتی که ما برای مشتریهامون فراهم میکنیم اونقدر هست که مشتریهامون معمولا همراهمون میمونند.
ساخت وب‌سایت هم یه حوزه دیگه ایه که باید تو هزینه هاتون در نظر بگیرید. خیلی از وب سایتهایی که ما مدیریت میکنیم همه توسط متخصصان دارکوب و بر اساس نیازهای خاص هر مشتری کدنویسی شده اند تا بتونند به خوبی کسب و کار مشتری رو به نمایش بذارن. ما سعی کرده‌ایم قیمتهامونو به حداقل برسونیم و بهتون سایت ممکنه رو بر اساس بودجه مشتری ارائه بدیم. کدنویسی قسمتهای مشابه وب سایتها، هزینه های پایینی دارند اما برای ظاهر و حس و حالی که هر وب سایت به مخاطبش القا میکنه باید خاص بودن رو در نظر گرفت و هر وب سایت باید جداگانه طراحی بشه. اگه میخواهید بیشتر با نحوه و فرایند ساخت وب سایت توسط دارکوب آشنا بشید به مقاله چگونگی ساخت وب سایت توسط دارکوب مراجعه کنید. البته مجبور نیستید حتما طراحی وب سایتتونو به شرکتی بسپرید، اگه میخواهید بدونید چطوری میشه با بودجه ای محدود، وب سایت ساخت به مقاله ای که لینک کردم مراجعه کنید.
ما معمولا بعد از اینکه کدنویسی ها رو انجام دادیم، برای اینکه گذاشتن محتوا روی سایت برای مشتریهامون هم راحت باشه و بتونن خودشون وب سایتشونو مدیریت کنند، از وردپرس استفاده میکنیم. برای مقاصد خاصی میشه از شاپیفای و ویبلی هم استفاده کرد. اما اگه از ابتدای کار بخواهید سایتتونو با این سیستم های مدیریت محتوا بسازید، سایتتون شبیه سایتهای دیگه ای که روی نت هستند میشه. اما دارکوب علاوه بر اینکه امکان استفاده از این سیستمها رو در اختیار مشتریهاش قرار میده، ظاهری خاص و منحصر به فرد هم براشون به ارمغان میاره.
هدف ما اینه که در کنار ارائه خدمات عالی به مشتریها، مقرون به صرفه عمل کنیم. سعی میکنیم قیمتها رو محدود کنیم و براساس نیازهای مشتریهامون کار کنیم.

 

 



دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد