رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای

این پست شما رو با فرایند انتخاب هاست مناسب آشنا میکنه:

بسته استاندارد هاستینگ وب

این بسته استاندارد هاستینگ ماست که برای هاستینگ وب سایتهای منفرد گزینه مناسبیه. سریع و مطمئن. ویژگی های این هاست عبارتند از:

  • دیتابیس مای اس کیو ال نامحدود
  • ترافیک نامحدود
  • پشتیبانی فنی
  • کنترل پنل سی پنل رایگان
  • نام دامنه .ir یا .com رایگان

این بسته برای مشتریهایی که میخوان اولین قدمهاشونو در سایت داری بردارن، میتونه انتخاب خوبی باشه.

هاستینگ غیررایگان

بسته غیررایگان ما یکی دیگه از امکاناتیه که برای مشتریهامون فراهم کردیم. این بسته سرعت و آزادی عمل بیشتری برای مصرف کننده هاش به ارمغان میاره.
برای وب سایتهایی که به امکانات و قابلیتهای بیشتری نیاز دارن که توان بیشتری میبره، این بسته پیشنهاد میشه.
علاوه بر تمام امکاناتی که تو بسته استاندارد ارائه میشه، این بسته درایوهای با سرعت بالا (SSD) و شبکه ذخیره سازی (SAN) هم به کاربرهاش ارائه میده.

نمایندگی فروش هاستینگ

اگه تصمیم دارید شروع به ارائه خدمات هاستینگ به مشتریان کنید،  یا میخواهید سایتهای همه مشتریهاتونو در یک اکانت جمع کنید، میتونید از بسته نمایندگی فروش ما استفاده کنید که هم سریعه و هم مقرون به صرفه.
این بسته همه مزایایی که در بسته های استاندارد و پولی گفتیم رو داره، به علاوه یک پشتیبانی فنی عالی.

هاستینگ VPS

بسته هاست سرور خصوصی مجازی یا VPS دارکوب، قابل سفارشی سازی و انعطاف پذیره یعنی شما میتونید بسته به نیازهای خودتون مقدار منابع رو کم و زیاد کنید.
از ویژگی های سرور خصوصی مجازی ما میشه به کنترل پنل سی پنل رایگان، فایروال پیشرفته رایگان و پشتیبانی کامل حفاظت از سرور، اشاره کرد که این آخری هم رایگانه.

هاستینگ سرور ترکیبی

هاستینگ سرور ترکیبی دارکوب، فضای ذخیره سازی رو بطور مستقیم با فناوری مجازی ترکیب میکنه. قیمت هاش کمتره و عملکرد بهتری داره.
سرور ترکیبی هم میتونه با ویندوز تنظیم بشه و هم با لینوکس، و بر حسب انتخاب شما هم میتونه با سی پنل کار کنه و هم بدون سی پنل. این بسته هم از فایروال پیشرفته و پشتیبانی حافظت سرور برخورداره.
هاستینگ سرور اختصاصی
بسته هاستینگ سرور اختصاصی دارکوب روی فناوری دِل و اینتل ساخته شده و عملکرد فوق العاده ای به مشتریها ارائه میده.
میتونیم سرور اختصاصی رو یه سطح پیشرفته تر از سرور ترکیبی در نظر بگیریم. این بسته تمام ویژگی های هاستینگ سرور ترکیبی رو داره، از جمله فایروال پیشرفته و پشتیبانی کامل حفاظت سرور، اون هم کاملا رایگان.

نتیجه

امیدوارم این راهنمای خلاصه تونسته باشه در انتخاب هاست مناسب کمک کرده باشه، اما اگه باز هم سوالی داشتید با دارکوب تماس بگیرید و سوالاتتونو بپرسید. ضمنا پیشنهاد میکنم این سه مقاله خوب رو هم درباره همین موضوع از دارکوب بخونید:

  • راهنمای انتخاب هاست برای تازه کارها
  • هفت گام ساده برای انتخاب یک وب هاست خوب
  • قبل از خرید هاست و دامنه فکر کنید


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد