رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
هاست رایگان جوملا ممکن است مانند یک کلاه برداری کامل باشد اما شما می توانید یک هاستینگ رایگان جوملا با استفاده از یک جستجوی ساده در گوگل پیدا کنید. در این مقاله سعی خواهیم کرد ایده هایی که شما می توانید برای یافتن هاست رایگان جوملا انجام دهید و همچنین چند راهنمایی در باره چگونگی پیدا کردن آن را برای شما بیان می کنم.
انجام جستجوی گوگل برای هاستینگ رایگان جوملا:
اولین گام برای پیدا کردن یک حساب هاستینگ رایگان جوملا رفتن به موتور جستجوی مورد علاقه خود و انجام یک جستجوی سریع میباشد. معمولا موتورهای جستجو کیورد "what's up" را خوب می دانند و نتایج جستجوی قابل اعتمادی به شما نشان داده خواهد شد. پیدا کردن میزبان رایگان جوملا بدون تبلیغات می تواند کمی مشکل باشد.
حالا اجازه دهید شروع به صحبت کردن در مورد فواید و انواع مختلف حساب های هاستینگ رایگان بکنم.
جوملا یک مدیریت سیستم محتوا منبع باز است و این بدین معنا میباشد که استفاده از آن رایگان میباشد. اگر شما در مورد همه چیزهایی که می توانید با آن انجام دهید مطمئن نیستید یک جستجوی سریع در گوگل برای "GPL license regulations." ( مقررات مجوز جی پل ال ) انجام دهید. با این که گفته شد جوملا یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان است و بسیاری از قالب ها و ماژول ها و افزودنی ها هم همچنین رایگان میباشند. پس برای چه برای هاستینگ آن باید هزینه پرداخت کرد؟ شما چیز زیادی لازم نخواهید داشت هنگامی که هاستینگ جوملا می آید در اینجا چیزهای اولیه برای پیدا کردن یک شرکت هاستینگ رایگان برای شما بیان می کنم.
آیا انها یک سی پنل هاستینگ رایگان ارائه می دهند؟
رایگانی سی پنل میزبانی وب مهم است وقتی که با جوملا می آید. اگر شما دسترسی به سی پنل با حساب هاستینگ رایگان خود نداشته باشید در نتیجه شما قادر به انجام بسیاری موارد با حساب هاستینگ جوملا خود نخواهید بود. بدون سی پنل شما مانند رفتن به تاریکی و گیر کردن در آن خواهید بود.
آیا انها PHP5/MySQL رایگان ارائه می دهند؟
شما می دانید و دیده اید که چگونه بسیاری از سیستم های CMS بروی PHP اجرا می شوند و از پایگاه داده MySQL استفاده می کنند. این واقعا همیشه مهم است که بدانید هاستینگ ویندوز برای سیستم CMS منبع باز بی معنی خواهد بود.
آیا انها دسترسی به FTP را ارائه می دهند؟
FTP مخفف "file transfer protocol." ( پروتکل انتقال فایل ) میباشد. این چیزی است که شما از آن بیشتر برای آپلود و دانلود فایل از کامپیوتر خود به سرور و بلعکس استفاده خواهید کرد. این سریعترین و ساده ترین راه برای اضافه کردن فایل های جدید به سرور و دانلود کردن انها میباشد.
آیا انها هر گونه پشتیبانی از مشتری ارائه می دهند؟
پشتیبانی از مشتری همیشه یک عامل میباشد بدون پشتیبانی خوب از مشتری پکیج هاستینگ رایگان ممکن است تبدیل به یک پکیج کابوس شود. اطمینان حاصل کنید که یرخی از پشتیبانی های خوب مشتری وجود داشته باشد.
کاتچ و یا catch چیست؟
مردم به تنها و بدون سبب پکج رایگان هاستینگ ارائه نمی کنند حتما چیزی از آن می خواهند که آن را ارائه می دهند در این جا چند راه برای در آوردن پول از سی پنل هاستینگ رایگان برای شما بیان می کنم.
1 – قرار دادن تبلیغات در سایت خودشان
2 – قرار دادن تبلیغات در وب سایت شما
3 – انجام بک لینک برای سایت میزبانی خودشان
4 – ارائه دادن فضای دیسک کوچک تا شما نیاز به ارتقاء داشته باشید وبرای ارتقاط هزینه پرداخت کنید
5 – پرداخت هزینه برای پشتیبانی از مشتری
6 – فروش خدمات توسعه یافته انها
قبل از رفتن برای هاستینگ رایگان جوملا مطمئن شوید که آیا هاستینگ رایگان جوملا فقط برای جوملا است یا شما می توانید وردپرس (Wordpress ) و دیگر نرم افزارهای PHP مبتنی بر سیستم های CMS را استفاده کنید.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد