رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
هاست یک سرویس در اینترنت می باشد که به اشخاص، شرکت ها و سازمان ها این اجازه را می دهد تا وب سایت خود را در اینترنت در معرض نمایش بگزارند.
این قانون اجازه اجاره فضا و پهنای باند را از طریق یک شرکت به طوری که شما می توانید وب سایت خود را منتشر کنید می دهد. و این شرکت ها رابط بین یک فرد و یا یک کمپانی و بازدید کنندگان شبکه جهانی وب میباشند. شرکت وب هاستینگ این امکان را به وب سایت شما می دهد که هر کس بتواند به آن دسترسی داشته باشد.
خدمات وب هاستینگ با ارائه فضا بر روی کامپیوترهای قوی ( وب سرور ) و توسط یک شبکه با سرعت بالا برای بالا نگه داشتن وب سایت شما اجاره می دهند. هنگامی که کسی آدرس وب سایت شما را تایپ می کند او با وب سرور شما ارتباط برقرار می کنند و در انجا می تواند وب سایت شما را مشاهده و دانلود صفحات وب سایت شما را انجام دهد. انواع بسیاری از میزبانی وب در بازار وجود دارند به مانند هاستینگ به اشتراک گذاشته شده، نماینده میزبانی وب هاستینگ اختصاصی و غیره وجود دارد.
چندین مزایا در وب هاستینگ وجود دارد مانند اینکه وب هاست مشتریان را با فضای سرور آشنا می کند و آنها می توانند فایل های خود را در آن ذخیره کنند. همچنینی هاست ارائه کننده پهنای باند ضروری که می تواند به وب سایت برای رسیدگی به تعداد زیاد بازدید کنندگان یعنی ترافیک کمک کند. تعداد زیادی ز حساب های ایمیل می تواند بروی یک وب هاست ایجاد شود. همچنین تبلیغات هم می تواند یک فرایند خوبی در وب هاست باشد. و یکی دیگر از مزایای خوب وب هاستینگ ارائه فرصت های شغلی برای افراد است که می توانند به عنوان نمایندگان فروش وب هاستینگ عمل کنند.
میزبانی وب محلی به معنای هاستینگ در همان کشور یا ایالت یا منطقه میباشد. برخی از مزایای استفاده از خدمات هاستینگ محلی عبارتند از مشتری می تواند با کادر فنی شرکت هاستینگ از نزدیک بازدید کند و موضوعات نگران کننده خود را با آنها در میان بگذارد.میزبانی محلی می توانند پشتیبانی فنی 24 ساعته در 7 روز هفته را ارائه دهد.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد