رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
بدست آوردن دامنه از یک شرکت ثبت کننده دامنه یک دومین رجیستریشن نامیده می شود. دامنه یک آدرس میباشد که شما را به وب سایت یک شرکت یا یک سازمان میبرد.
هرگاه شخصی به اینترنت وارد شود و نیاز داشته باشد تا به یک وب سایت معین برای برقراری ارتباط و یا بدست آوردن اطلاعات برود اولین چیزی که نیاز دارد باید نام و یا برخی از اعداد را برای رفتن به وب سایت معین خود تایپ کند آن نام یا اعداد آدرس آنلاین آن شرکت یا سازمان یا هر چیز دیگر میباشد که به عنوان " نام دامنه " شناخته می شود.
نام دامنه اولین چیزی میباشد که یک شخص برای طراحی وب سایت خود نیاز خواهد داشت. با این باید برای تصمیم گیری برای نام دامنه مناسب خوب فکر کرد. چون نام دامنه مسؤل بدست آوردن ترافیک برای وب سایت میباشد. نام دامنه باید با نوع محصولات و یا خدمات ارائه شده توسط شرکت یا سازمان مرتبط باشد.
شرکت ثبت کننده دامنه روش ویژه برای ثبت دامنه یک شرکت را دارد. این فرآیند از انتخاب نام شرکت یا مشتری شروع می شود. این اصل با ارسال نام که توسط مشتری انتخاب می شود به شرکت ثبت کننده دامنه است. این فرایند در آخر توسط شرکت ثبت کننده دامنه بعد از تآیید اینکه نام دامنه منحصر بفرد میباشد و می تواند در دسترس باشد اتمام می گردد. و به این ترتیب نام دامنه باید تایید شود و مشتری باید به عنوان مالک قانونی نام دامنه در نظر گرفته شود. در این میان مشتری حتی نیاز دارد تا پسوند مناسب قابل دسترس بودن را از شرکت ثبت کننده دامنه انتخاب کند. نمونه این پسوند ها com, .ir, .net, .co.ir, .org, و غیره میباشد. حتی پسوند دامنه را باید با دقت فراوان انتخاب کرد چون یک تصویر کلی از شرکت یا سازمان خواهد داد. برای مثال .com نشان دهنده سازمان ها و یا شرکت های تجاری میباشد در حالی که .ir برای شرکت ها مبتنی ایرانی میباشد و تنها خدمات خود را برای مردم ایران ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر در باره پسوند دامنه می توانید در بخش مقالات وب سایت در باره این موضوع بیشتر مطالعه کنید.
شرکت هاستینگ بین المللی دارکوب در بهترین قیمت ثبت دامنه را برای مشتریان خود ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر با بخش پشتیبانی شرکت تماس حاصل نمایید.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد