رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
پهنای باند بالا همیشه برای وب هاست شما مناسب نمی باشد چرا که شما می بایست به اندازه نیاز خود پهنای باند تهیه نمایید و از صرف هزینه اضافی اجتناب نمایید. تهیه پهنای باند زیاد برای وب سایت شما سبب سرعت بالای وب سایت شما نمی باشد. شما می بایست سروری را انتخاب نمایید که قطعی کمتری داشته باشد و پینگ بهتری نسبت به سایر هاست ها داشته باشد.

راه حل های هاستینگ

وب سایتی که ارائه دسترسی به تعداد زیادی از ویدیوها و یا انیمشن را دارد مقدار زیادی از پهنای باند را استفاده می کند. پهنای باند بالای وب سرور این امکان را به شما می دهد تا مقداری زیادی داده را در شبکه منتقل نمایید. پهنای باند اشاره به مقدار اطلاعات که می تواند در یک اتصال ارسال و دریافت شود گفته می شود. وب سایتی که منابع فشرده زیادی داشته باشد پهنای باند زیادی نیاز خواهد داشت تا بتواند منابع خود را به بازدید کنندگان خود برساند. استفاده از منابع اضافه یعنی هاست درخواست های بیشتری برای پردازش خواهد داشت و از درصد بالایی از قابلیت انتقال را استفاده خواهد کرد. البته هزینه بالاتری خواهد داشت اما برای وب سایت با بازدید کنندگان زیاد یک سرمایه گذاری خوب خواهد بود.

منابع وب سایت

هنگامی که سایتی محتوای جالبی داشته باشد بازدید کنندگان زیادی برای مشاهده آن وب سایت خواهند آمد و زمان بیشتری را برای مشاهده آن وب سایت خواهند گذاشت. سرور هاستینگ بهترین راه حل برای این نوع محتوا و منابع فشرده خواهد بود. وب سایت با پخش موسیقی و ویدیو و استفاده گسترده از اسلایدها برای نمایش تصاویر و اسکریپتها حتما برای بازدید کننده جذاب خواهد بود. اگر مقدار زیادی از ترافیک برای وب سایت وجود داشته باشد و ویژگی های هاستینگ در یک استریم چندگانه در یک زمان استفاده شود مقدار داده مورد استفاده شده بسیار زیاد خواهد بود.

تنظیمات وب هاستینگ

مزایای استفاده از خدمات سرور هاستینگ اختصاصی شامل دادن کنترل بیشتر به وب سایت برای پیکر بندی ، سخت افزار و گزینه های نرم افزار میباشد. شرکت هاستینگ بین المللی دارکوب آن را با کیفیت بالا و محتوای ویژه برای وب سایت ها با قدرت داشتن ترافیک بسیار بالا ارائه می دهد. و راه حل پهنای باند بالای سرور هاستینگ بهترین انتخاب برای ارائه خدمات مورد نیاز میباشد.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد