رتبه بندی این آیتم
رتبه 1 در 1 رای
وب سایت یک چیز الزامی برای هر کسی که می خواهد مردم او را بشناسند و یا از کسب و کار او آگاهی بیشتر داشته باشند. بسیاری از وب سایت ها وجود دارند که روزانه توسط شرکت های مختلف ثبت نام دامنه ایجاد می شوند. در حال حاضر در حالی که شما برنامه ریزی برای داشتن یک وب سایت برای شرکت خود و یا یک وب سایت شخصی و یا برای هر منظور دیگری داشته باشید شما باید بهترین شرکت هاست را برای این منظور انتخاب کنید. در حال حاضر ثبت نام دامنه و ایجاد یک وب سایت بسیار آسان میباشد. شما نیاز به نوشتن کدهای طولانی و پیچیده برای طراحی وب سایت را ندارید و روند ثبت نام دامنه هم در شرکت بین المللی هاستینگ دارکوب بسیار آسان میباشد.
بعد از ثبت کردن نام دامنه خود در شرکت هاستینگ دارکوب شما نیاز به فضایی برای ذخیره کردن کدهای خود و تمام اطلاعات خود که شما می خواهید در وب سایت خود داشته باشید را دارید. شرکت بین المللی هاستینگ دارکوب دارای تعدادی از پکیج های هاستینگ مختلف برای مشتریان خود میباشد و می توانید انواع آنها را با قیمت های بسیار مناسب و با بهترین ویژگی های هاستینگ در وب سایت این شرکت بررسی نمایید و هاست مورد نیاز خود را انتخاب کنید. شرکت هاستینگ دارکوب ویژگی هایی مانند سی پنل برای مدیریت آسان نرم افزار طراحی وب سایت و PHP و پایگاه داده mysql همراه با پهنای باند مناسب و سرعت بالای پردازشگر سرور را به مشتریان خود ارائه می دهد. و سرورهای دارکوب در ضمن بهترین سرور های دنیا با آپ تایم 99.9 درصدی میباشد.
نسخه PHP ارائه شده توسط شرکت دارکوب آخرین نسخه و پیشرفته ترین نسخه PHP میباشد و برنامه نویسان شرکت دارکوب کدهای خود را با آخرین نسخه PHP برنامه نویسی می کنند. همچنین با هر پکیج هاست شرکت دارکوب تعداد نا محدودی از پایگاه داده MYSQL ارائه می دهد. بسیاری از شرکت های هاستینگ دنیا تعداد محدودی از پایگاه داده MYSQL و بعضی دیگر تعداد بسیار محدود دامنه به مشتریان خود ارائه می دهند اما شرکت هاستینگ بین المللی دارکوب با هر پکیج هاست خود تعداد نا محدودی از پایگاه داده MYSQL و PARKED DOAMIN و ADDON DOMAIN ارائه می دهد.
تمام پکیج های هاستینگ دارکوب همراه با سرویس VPS میباشد. VPS مخفف سرور خصوصی مجازی (virtual private server ) میباشد و این بهترین گزینه برای صاحبان وب سایت کسانی که نیاز به مقدار زیادی از پهنای باند در یک زمان میباشد. با این سرویس سرور فقط برای وب سایت شما کار خواهد کرد بنابراین شما کل سرعت سرور را دریافت خواهید کرد و وب سایت شما در مرورگر بازدید کنندگان خیلی سریع بارگذاری خواهد شد.
همچنین شرکت هاستینگ دارکوب بهترین قیمت ها را برای ثبت دامنه برای مشتریان خود ارائه می دهد همیشه ثبت دامنه با شرکت های معتبر دامنه شما را امنیت میبخشد. و شرکت هاستینگ بین المللی دارکوب دامنه شما را دور از دست هکرها نگاه خواهد داشت و همیشه امن خواهد بود بدلیل اینکه سرورهای دارکوب در آمریکا با بهترین نوع امنیتی کنترل می شوند. و می توانید از سرویس SSL برای امنیت وب سایت خود و اطلاعات بازدید کنندگان خود استفاده کنید و می توانند انواع پکیج های سرویس SSL را در صفحه SSL وب سایت با بهترین قیمت مشاهده فرمایید.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد