رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
شرکت های ارائه دهنده سرویس هاست سبز و یا گرین به تعداد کمی وجود دارند اما بسیاری از شرکت ها که خدمات خود را گرین می نامند فقط در اسم گرین میباشند. شرکت هایی که اغلب خود را گرین می نامند غالبا کارت اعتباری انرژی خود را از شرکت های دیگر خریداری می کنند. کارت اعتباری انرژی مانند ارز است. آنها از طرف دولت صادر می شوند و به هر شرکت تعداد معینی از کارت اعتباری گرین به آن اختصاص داده می شود.
با ین حال شرکت های وجود دارند که به تمام کارت های که از دولت دریافت می کنند نیاز ندارند و آنها می توانند این کارت های اعتباری گرین را در بازار آزاد به شرکت های دیگری بفروش برسانند. بعضی از این شرکت های سرویس خود را هاست گرین، از طریق خرید این کارت های اعتباری انرژی می نامند. آنها از لحاظ فنی گرین بنظر می رسند اما از نظر عملی آنها سرویس گرین نمیباشند. سؤالی که اینجا پیش می آید هاستینگ گرین چیست؟
وب هاستینگ گرین یک گزینه عملی برای طراحان وب سایت که به دنبال وب هاست میباشند است. در حال حاضر هاستینگ گرین جریان اصلی در جامعه اینترنت میباشد و بسیاری از مصرف کنندگان وب هاستینگ گرین را برای نشان دادن مسئولیت سازمانی تکامل یافته به مشتریان خود آن را انتخاب می کنند. خدمات سرویس های وب هاستینگ گرین در میان وب سایت ها و صاحبان کسب وکار اینترنتی بسیار محبوب و مشهور میباشد.
سرورهای گرین هر چند در سایز کوچک میباشند اما آنها ارائه دهنده ی پهنای باند بسیار عالی و فضای حافظه خوبی میباشند. سرورهای گرین از مکانیزم انرژی خورشیدی و بادی استفاده می کنند و هزینه های آنها بسیار کم میباشد.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد