رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
هاست همراه با برنامه ZEND اشاره به هاست فریم ورک  ZEND از قبل نصب شده میباشد. این باعث توسعه آسانتر PHP می شود و این نوع هاست  فراهم کننده اجزا و پکیچ های مفید که می تواند توسط برنامه نویس PHP مورد استفاده قرار گیرد است. اکثر وب هاستینگ های  PHP شامل نصب و راه اندازی فریم ورک ZEND (Zend framework ) هستند اما نه هر میزبان وب PHP وب هاستینگ ایده ال یا خوب ZEND میباشد. برای میزبانی وب مناسب PHP شما باید جستجو برای پیدا کردن بهترین ارائه دهنده خدمات وب هاستینگ را بکنید.
در این نقطه شما ممکن است از خود بپرسید که وب هاستینگ  PHP چیست. برای پاسخ به این سؤال اول بهتر است در وحله اول تعریفی از PHP  برای شما بیان کنم. PHP اشاره به زبان منبع باز برنامه نویسی است. و از این زبان برای ایجاد برنامه های کاربردی کامپیوتر های مختلف و صفحات وب پویا استفاده می شود.  PHP بر پایه Perl و C جاوا پیاده سازی شده است. و این ویژگی به این زبان این اجازه را می دهد تا بر سیستم عامل های مختلفی اجرا شود و بتواند با انواع مختلف پایگاه داده ها کار کند. و دلیل اصلی این که چرا PHP برای توسعه دهندگان وب بسیار محبوب تر میباشد این است که صفحات وب سایتی که با PHP فعال شده باشند می توان با آنها مثل صفحات HTML عمل کرد و این باعث می شود که کار برنامه نویس  بسیار آسان و ساده تر باشد.

مزایای استفاده از PHP

مهمترین مزایای استفاده از وب هاستینگ PHP سادگی آن میباشد. و می توان آن را به راحتی و با سرعت یاد گرفت. و آن با بسیاری از سیستم عامل های کامپیوتر (Windows, Macintosh, Linux و غیره ) کار می کند. PHP همچنین از پایگاه داده های مختلف پشتیبانی می کند و همچنین قدرت ارتباط بین پرتوکل های مختلف از جمله HTTP, LDAP, IMAP, SNMP, POP3 و COM را دارد. PHP تکنولوژی سمت سرور میباشد ( می تواند پردازش داده را بر روی سرور شبکه  انجام دهد ) و این ویژگی ها برای وب سایت هایی که بسیار تعاملی هستند و خروجی  فایل های XHTML, PDF دارند بسیار ایده ال میباشد. و همچنین این ویژگی بر HTML و فیلم های فلاش می تواند به بازدید کنندگان وب سایت امکان مشاهده و دانلود بدون نیاز بدون نیاز به دانلود و نصب هیچ نرم افزاری را می دهد. در واقع اکثر هاست ها دارای PHP از پیش نصب شده هستند.

بهینه ساز ZEND

بعد از انتشار رسمی PHP 3.0 طراحان شروع به باز نویسی پردازش هسته PHP را کردند. هدف از این چنین طراحی بهبودی عملکرد برنامه های کاربردی پیچیده و همچنین بهبودی پیمانهای کدهای اساسی PHP است. برنامه های کاربردی از پیش اعلام شده  با این حال PHP 3.0 به طور عمده برای اداره برنامه های کاربردی پیچیده طراحی نشده است. برنامه . Zend Optimizer موتور جدیدی که به تازگی ساخته شده اشت و آن در وسط کد دهی قرا می گیرد که توسط کامپایلر استاندارد  Send –run-time ایجاد می شود و بعد آن را بهینه سازی می کند و از اجرای سریع تر کدها اطمینان حاصل می کند.
علاوه بر موارد فوق بهینه ساز ZEND یک هدف با اهمیت دیگری هم دارد و آن هم قادر بودن PHP برای بار گذاری سریع و افزایش سرعت اجرای فایل هایی که با برنامه Zend Encorder کد گذاری شده اند میباشد. آخرین نسخه بهینه ساز ZEND با نسخه های مدرن  PHP 4.0.5 کار می کند. سیستم عامل وب توسط آخرین نسخه بهینه ساز ZEND که شامل IBM, Solaris, HP-UX, FreeBSD, Mac OS X, PHP, AIX, Solaris x86 و Windows میباشد پشتیبانی می شود.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد