رتبه بندی این آیتم
رتبه 3 در 5 رای
به انقضاء رسیدن تاریخ ثبت دامنه پس از چند مرحله انجام می گیرد که بستگی به نوع TLD  دارد و این مراحل عبارتند از:
1- دوره تمدید ثبت دامنه: در 30 روز اول بعد از انقضا تاریخ ثبت دامنه شما می توانید به سادگی و به صورت عادی تجدید ثبت دامنه را انجام دهید. توجه داشته باشید که نه همه TLD ها دوره تمدید یکسانی را دارند به جای آن دامنه پس از مدت تاریخ انقضا به ریداپشن خواهد رفت.
2- دوره بازخرید : پس از دوره تمدید دامنه به انتها رسیده تاریخ ثبت آن به مرحله بازخرید به مدت 40 روز می رود. در این حالت شما هنوز هم می توانید دامنه را تمدید کنید. با این حال رجیستری هزینه قابل توجه برای بازخرید دامنه که برابر هزینه 10 بار تمدید استاندارد دامنه است خواهد گرفت. ( به عنوان مثال اگر هزینه تجدید دامنه 15 دولار آمریکایی باشد هزینه تجدید دامنه در مرحله بازخرید 150 دولار امریکایی خواهد شد). اگر دامنه شما در مرحله بازخرید بود و شما مایل به تجدید آن بودید باید با ساپورت شرکت تماس حاصل نمایید.
3 - انتظار حذف کردن دامنه : پس از مرحله باز خرید دامنه به مرحله انتظاز برای حذف آن به مدت 7 روز خواهد رفت. در پایان مرحله انتظار حذف دامنه به طور کلی از رجیستری حذف خواهد شد و ممکن است دوباره به عنوان یک نام دامنه تجاری جدید ایجاد شود. دامنه در مرحله انتظار حذف را نمی توان آن بازیافت کرد.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد