رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
هنگامی که شما محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین بفروش می رسانید اعتماد مشتری شما نقش مهمی در کسب و کار آنلاین شما خواهد داشت. خریداران آنلاین اینترنتی می خواهند بدانند و مطمئن شوند که اطلاعات کارت اعتباری آنها یا اطلاعات بانکی آنها در دست های مطمئنی باشند. آنها می خواهند مطئن باشند که شما ارزش حفظ حریم خصوصی و امنیتی آنها را خواهید داشت. SSL یک نوع پروتکل است که به شما کمک می کند تا از اطلاعات شخصی و یا اطلاعات پرداختی که مشتریان در وب سایت شما وارد می کند امن باشد محافظت کنید. پروتکل SSL بسیار مهم میباشد برای سایت های تجاری الکترونی , بانک ها , سایت های اجتماعی , سایت های که نیاز به وارد کردن اطلاعات مهم و یا هر سایت دیگری که انتقال اطلاعات مهم بین میزبان یا همان هاست و سرویس دهنده وب را داشته باشد.
آیا هاست دارکوب ارائه دهنده گواهینامه SSL میباشد؟
شرکت هاست دارکوب ارائه دهنده SSL به ا شتراک گذاشته شده رایگان با تمام پکیج های هاستینگ لینوکس خود میباشد. منافعی که در پی گواهینامه به اشتراک گذاشته شده SSL وجود دارد این است شما می توانید یک گواهینامه ثبت شده برای امن کردن مطالب خود بدون نیاز به خرید یک گواهینامه ثبت شده برای دامنه یا زیر دامنه خود را داشته باشید. گواهینامه SSL به اشتراک گذاشته شده دارکوب با استفاده از رمزگذاری (encryption ) 128 بیتی میباشد. گواهینامه SSL به اشتراک گذاشته شده تنها می تواند زمانی مورد استفاده قرار بگیرد که شما از یک حساب هاستینگ دارکوب که بروی یک آدرس IP به اشتراک گذاشته شده استفاده کنید. لطفا توجه داشته باشید که ما SSL به اشتراک گذاشته شده بر روی پکیچ های هاستینگ ASP ارائه نمی دهیم. اما شما می توانید یک گواهینامه SSL ثبت شده با قیمت 25$ سالانه از ما خریداری کنید و ما آن را بروی IP خودتان نصب خواهیم کرد.
SSL خصوصی چگونه میباشد؟
بله شما می توانید از یک SSL خصوصی در دارکوب استفاده کنید. با این حال ویژگی های SSL خصوصی نیاز دارد تا وب سایت شما بروی یک IP اختصاصی هاست شده باشد که این ویژگی هاست بروی IP اختصاصی سالانه هزینه 24$ اضافی بر هزینه میزبانی یا هاستینگ خود خواهد داشت. شما می توانید یک گواهینامه SSL خصوصی با قیمت 24$ سالانه از شرکت دارکوب یا هر شرکت معتبر ارئه دهنده گواهینامه SSL خریداری کنید. اگر شما در حال حاظر یک SSL دارید ( یا شما نیاز به داشتن SSL را دارید ) با بخش پشتیبانی دارکوب تماس بگیرید و آنها آن را به صورت مجانی برای شما نصب خواهند کرد.
بر مدیریت SSL/TLS در سی پنل دارکوب برای ایجاد و مدیریت گواهینامه SSL کلیک کنید. همچنین می توانید در بخش مقالات چگونگی نصب SSL را مطالعه کنید.
هاستینگ


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد