رتبه بندی این آیتم
رتبه 4 در 1 رای
حساب های سی پنل ایمیل مختلفی را ارائه می دهند مانند Horde SquirrelMail , و RoundCube . من در این مقاله سعی می کنم تفاوت های عمده بین این 3 نوع ایمیل را برای شما توضیح بدهم . امیدوارم برای شما مفید باشد و کمک کند تا بهترین نوع را بر حسب نیاز برای خود انتخاب کنید.
تما این برنامه های با یک آرایه اولیه از ویژگی های میباشند. فوروارد کردن  ,پاسخ دادن (Replying )  ,کتاب آدرس ها (Address Book )  ,پوشه ها  ,ایمیل های ناخواسته (Junk mail ) و غیره. من این ویژگی ها را توضیح نخواهم داد چون این ویژگی ها به عنوان پایه برای هر نوع پست الکترونیک ایمیل میباشد و همه با آنها آشنا میباشند.
SquirrelMail
یکی از اساسی ترین انتخاب ها SquirrelMail میباشد. این برنامه ایمیل یکی از اساسی ترین رابط ها را دارا میباشد.
همانطور که شما می توانید در عکس بالا مشاهده کنید آن بسیار اساسی میباشد و فقط ایمیل ها شما را لیست می کند. چیز زیادی در باره این نوع برنامه ایمیل برای گفتن وجود ندارد یک برنامه ایمیل معمول و ساده برای استفاده میباشد.
ROUNDCUBE
برنامه ایمیل بعدی Roundcube است. این برنامه ایمیل رابطی دارد که از آژاکس (Ajax ) استفاده می کند. این رابط اجازه انتخاب نرم و راحت از ایمیل را به کاربران می دهد. در Roundcube چک باکس (box checking ) وجود ندارد شما می توانید فقط بر روی ایمیل کلیک کنید و با استفاده از گزینه های بالا جعبه با ایمیل ها خود عملیات انجام دهید. مانند SquirrelMail یک رابط کاربردی ساده میباشد که فقط برای چک کردن ایمیل استفاده می شود.
این یک انتخاب خوب برای شما میباشد اگر فقط برنامه وب میل شما ساده و آسان به نظر رسد.
HORDE
Horde با دو وب میل قبلی فرق می کند. این یک برنامه کاملا متفاوت میباشد و دارای ویژگی های مشابه Outlook است.
این برنامه دارای لیستی از گزینه ها ( در گوشه بالا سمت راست و سمت چپ ) برای انتخاب شما از ایمیل  ,اخبار  ,تقویم   ,یادداشت ها  ,وظایف میباشد. همچنین دارای ویژگی طرح بندی برای صفحه اصلی نمایش در هنگام ورود شما به ایمیل خود میباشد.
اخبار : می توانید با اشتراک از منابع مختلف خبری شروع به دریافت ایمیل ها خبری را داشته باشید ( اخبار ورزشی الکترونیک مذهبی و غیره )
تقویم : به شما اجازه راه اندازی تاریخ های مهم و جلسات را می دهد. ( این را می توان از یک برنامه دیگر وارد کرد )
یادداشت ها : نوشتن یادداشت ها و سایر اطلاعات و ذخیره سازی ان برای بعد
وظایف : شما می توانید کارهای خود را بر حسب زمانی جدول بندی کنید.
گزینه ها : می توانید چگونگی نمایش گزینه ها را در هر زمان پیکربندی کنید.
در پایین این بستگی به نیز شما دارد که کدام را SquirrelMail را برای سادگی , یا Horde برای دارا بودن مقدار زیادی از ویژگی ها و Roundcube برای ظاهر زیبای آن انتخاب کنید .


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد