رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
هاست دارکوب برای شما آخرین ورژن هاستینگ وب میل را ارائه می کند . برخلاف برنامه های کاربردی وب میل ما برای شما یک وب میل ساده و به طور کلی بدون سبک و ویژگی های اضافه باشد را ارمغان آورده ایم . وب میل دارکوب مانند یک برنامه کاربردی دسکتاب ایمیل برای شما به نظر خواهد  رسید.
هاستینگ  دارکوب به شما اجازه دسترسی به ایمیل از هر کامپیوتر که به اینترنت متصل باشد را می دهد. تنها ده سال پس از هدف قرار دادن بازار هاست دارکوب در حال حاضر با امکانات پیشرفته و قابلیت های بسته بندی شده هاستینگ وب میل خود را ارائه می دهد.
وب هاست دارکوب از PHP و MySQL پشتیبانی می کند. هاستینگ دارکوب بروی سرور Apache یا LAMPP اجرا می شوند. همه این گزینه های اساسی استاندارد اکثر شرکت های وب هاستینگ دنیا میباشد.
چه چیزی محصولات دارکوب را این گونه هیجان انگیز می سازد؟
اول هاست دارکوب ساده و خوب به نظر می رسد. برخلاف بسیاری از پشتیبانیان وب میل که تنها بر اساس متنی به نظر می رسند وب میل پشتیبانی شده توسط هاست دارکوب شبیه بسیاری از برنامه های کاربردی ایمیل دسکتاب عالی میباشد و هیچ هزینه اضافه به وب هاست شما ندارد.
مانند وب هاست و هاستینگ دارکوب ارائه دهنده حمایت خصوصی پیچیده و پیشرفته هم نیز میباشد. یک لیست طولانی از ویژگی ها و مزایای دیگر در حال حاضر از طریق هاستینگ  دارکوب برای مشتریان در دسترس میباشد. وب میل دارکوب می تواند در 65 زبان دنیا در دسترس باشد.
میزبان وب دارکوب در وب میل نیز ارائه دهنده مدیریت پیام های انعطاف پذیر هم میباشد که به کاربران اجازه پیوست فایل با پیام ، استفاده هویت فرستنده های متعدد ، کشیدن و رها کردن گرافیکی مدیریت پیام ها ، نوشتن یا فروارد کردن پیوست با پیام ، و همچنین اجازه داشتن کاربران نامحدود با پیام را می دهد. وب میل دارکوب همچنین به کاربران اجازه نوتشتن متن به فورمت تکس یا اچ تی ام ال ، جستجو پیام و مخاطبان ، و بررسی املایی کلمات را هم به مشتریان خود می دهد.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد