رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای

نام دامنه چیست؟

نام دامنه نام آدرس اینترنتی برای یک وب سایت و یا یک وبلاگ میباشد. ( به عنوان مثال www.joomir.com نام دامنه برای این وب سایت میباشد ). هر کسی که می خواهد یک وب سایت و یا وبلاگ در اینترنت داشته باشد باید یک نام دامنه برای خود انتخاب کند. من در زیر برای شما توضیح می دهم که چگونه از نام دامنه باید استفاده کنید:

چند توصیه در باره نام دامنه :

- نام دامنه باید ساده ، واضح ، و حتی الامکان کوتاه باشد.
- این بسیار مهم است که نام دامنه شما به یاد ماندنی و بر سر زبان آوردن آن آسان باشد این دو عامل باعث می شود تا نام دامنه دقیق باشد. و سعی نکنید تمام نام تجاری خود را درون نام دامنه قرار دهید
- از اعداد و خط تیره ( بدون دلیل بسیار خوب ) استفاده نکنید.

هاست چیست؟

وب هاست جایی است که وب سایت شما و( یا وبلاگ شما) در واقع در آن قرار می گیرد. و آن جایی بر روی یک کامپیوتر در یک ساختمان هنگامی که شما وب سایت خود را در اینترنت می گذارید است. مهم نیست که آن جا کجای دنیا باشد و یا بهتر بگویم مهم نیست که وب هاستینگ شما کجا قرار گرفته باشد.
وب هاست تنها چیزی است که برای راه اندازی وب سایت باید برای آن پول پرداخت کنید. هر چیز دیگر غیر از وب هاستینگ می تواند به صورت رایگان انجام شود.

توصیه های من برای وب هاست:

انتخاب یک شرکت ارائه دهند خدمات وب هاستینگ کار آسانی نمیباشد. تعداد زیادی از شرکت های وب هاست مشابه به هم وجود دارند که 99% از اطلاعات و خدماتی که ارائه می دهند ساختگی و دروغ میباشد. شما برای این کار باید جستجوی مناسب را در اینترنت انجام دهید ( می توانید درباره این موضوع به بخش مقالات این وب سایت مراجعه کنید ) اما حتی جستجو ممکن است ذهن شما را بسیار مشغول و حیران کند. شرایط خوب یک شرکت وب هاستینگ را در بعضی مقالات این شرکت می توانید مطالعه کنید.
چه آنها این را بگویند چه نه ، همه سایت های که به شما بعضی از شرکت های وب هاستینگ را توصیه می کنند از آن شرکت ها پول دریافت می کنند و ان هم برای ارتقاء و فروش بیشتر میباشد. با این حال اینترنت پر از وب سایت های میباشد که تبلیغ برای شرکت هایی می کنند که هر گونه و هر وب هاستی را معرفی می نمایند بدون در نظر گرفتن کیفیت و نوع آن هاست ها. به طور معمول شخصی که این چنین توصیه هایی را می کند هیچ دانشی در باره هاست و میزبانی ندارد. این باعث می شود که انتخاب یک وب هاستینگ خوب با اطلاعات دقیق در مورد خدمات میزبانی آن بسیار مشکل شود . ( شرکت هاست دارکوب با سابقه بیشتر از 10 سال در وب و اینترنت یک شرکت بین المللی در هاستینگ و دامنه با 3 زبان خدمات خود در در ایران، عربستان، امارات و عراق ارائه می دهد ).
خوانندگان این مقاله حتما می خواهند که من یک شرکت وب هاستینگ خوب را برای آنها معرفی کنم .من می توانم شرکت هاستینگ دارکوب را برای این کار به شما معرفی کنم این شرکت ارائه دهنده بهترین هاستینگ از قویترین سرور های جهان که مکان آن در آمریکا میباشد است با تضمین عملکرد 99 درصد آپ تایم سرور و شما می توانید برای این کار در گوگل هم جستجو کنید. این شرکت یک شرکت بین المللی میباشد و با 3 وب سایت در 3 زبان خدمات خود را ارئه می دهد و قیمت رقابتی آنها بسیار مناسب می باشد .
شرکت هاستینگ دارکوب ارائه دهنده دامنه رایگان ( به طور معمول از 5 تا 10 دولار در سال ) میباشد و همچنین به بازدید کنندگان این سایت47 % تخفیف در قیمت ها خدمات خود را ارائه می دهد. با ثبت نام در وب سایت شرکت تنها 5 دقیقه طول می کشد تا مراحل ثبت و خرید هاست خود را به پایان رسانید . همچنین این شرکت خدمات مشتریان 24 ساعته دارد و در هر گونه مشکل احتمالی برای نصب وب سایت خود و غیره شما را یاری و راهنمایی خواهد کرد.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد