رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
این مقاله ترجمه مقاله ای چاپ شده در مجله دات نت شماره 299 میباشد. این مجله پر فروش ترین مجله در جهان برای طراحان و توسعه دهندگان وب میباشد.
هنگامی که شما یک هاستینگ خرید می کنید شما برای بستن قرار دادی پیش می روید که مدت زمانی تقریبا زیادی پایدار میباشد. به همین دلیل مهم است که شما این قرار داد را به درستی دریافت کنید . ما با کارشناس امور هاستینگ و وب آقای جیکوب کالتون مدیر شرکت Catalyst2 صحبت کردیم و از او پرسیدم که چه عناصری را باید هر مشتری برای خرید یک حساب هاستینگ باید در نظر بگیرد؟ او در جواب گفت
" نیاز به درک درستی از فضای هارد دیسک میباشد" کالتون به ما گفت " حداقل یک مقدار ، آیا آنها وب سایت با پنج صفحه و 10 عکس طراحی کرده اند ، در این حالت 20MB فضای دیسک کافی میباشد ، یا یک سایت تجاری با 10000 محصولات طراحی شده و هر کدام 10 عکس داشته باشد"
تجربه کالتون نشان می دهد که اکثر مردم فکر می کنند نیاز به فضای دیسک بسیار بیشتری نسبت به نیاز واقعی خود را دارند . با افزایش خدمات رسانه ای برای عکس و ویدئو ، یک عامل مهم دیگری که شما باید در نظر بگیرید این که چقدر از رسانه های خود را در جاهای دیگر مانند یوتیوب می توانید میزبانی و هاست کنید . و مطلب مهم دیگر بازدید کنند گان میباشند ترافیک به شما کمک خواهد کرد که تعیین کنید چقدر انتقال داده نیاز خواهید داشت .
" اگر شما انتظار 100 بازدید کننده روزانه داشته باشید و روزانه هر کدام 5 صفحه دانلود ( فرض بگیریم هر صفحه 100 کیلوبایب باشد) از وب سایت شما انجام دهند این به معنی 50MB روزانه یا 1.5GB انتقال داده ماهانه میباشد . کالتون می گوید مشتریان باید قبل از خرید حساب های خود را انجام دهند و بعد اقدام به خرید کنند .
او همچنین می گوید اگر شما در حال توسعه و گسترش برنامه های کاربردی وب یا خدماتی به عنوان سایت میباشید پشتیبانی اسکریپت ها در هزینه ها تاثیر گذار خواهد بود و ادامه داد اگر وب سایت توسط PHP/MYSQL  طراحی شده باشد  هاستینگ آن ارزانتر از سایتی که از ASP.net و MS SQL در طراحی آن استفاده شده میباشد.
در نهایت شما برای ثبات هزینه پرداخت می کنید " در حالی که تمام هاست ها باید سطح بالایی از آپ تایم را ارائه دهند احمقانه میباشد که یک وب سایت تجاری را روی یک هاستینگ 5$ دولار در ماه هاست کنید او می گوید برای چنین وب سایت های سرور اختصاصی گزینه بسیار مناسب برای کاهش هر گونه خطر میباشد. جهت خرید هاست مناسب خود با شماره تماس های هاست دارکوب تماس حاصل فرمایید.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد