رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
همانطور که بسیار از مردم می دانند شما می توانید یک دامنه با پیج رنک بالایی PR مثل پیج رنک PR4  خریداری کنید. چرا باید کسی مقدار قابل توجهی از پول را برای یک دامنه که شاید حتی با کار و کسب خودش و یا وب سایت و هاست هم مناسب نباشد پرداخت کند؟ خوب دلیل اصلی این است که مردم می توانند از دامنه پیج رنک بالا استفاده کنند برای لینک کردن به وب سایت با پیج رنک پایین و یا حتی بدون پیج رنک ، از آنجا که موتور های جستجو سایت های با پیج رنک بالا را بیشتر بازدید می کنند تا با پیج رنک پایین و موتور جستجو اول سایت با PR بالا می روند پس از آن به دنبال لینک به وب سایت با PR پایین می باشند. این استراتژی ممکن است سایت های با PR پایین را قادر سازد که خیلی سریع تر توسط موتور های جستجو به رنک بالا و در اولین جای صفحه جستجو نشان داده شوند و با لینک های زیاد از سایت های PR بالاتر می توان PR سایت پایین را افزایش داد. این ممکن یک فکره ایده ال برای افزایش رنک سایت باشد ولی جند نکته مهم هم در هنگام خرید دامنه با PR بالا وجود دارد که در زیر برای شما بیان می کنم :
1 – فروشندگان وجود دارند که ممکن است PR جعلی به شما بفروشند بنابراین باید قبل از خرید از پیج رنک دامنه مطمئن شوید برای این کار از ابزارهای رایگان آنلاین اینترنت می توانید استفاده کنید مثلا می توانید به سایت های    http://www.seologs.com/pr-check/pagerank.html  http://reladvance.com/metrix/find_metrics_results.php   بروید تا بتوانید PR  دامنه ای را که می خواهید بخرید را مشاهده و تایید کنید . همچنین شما باید نوار ابزار گوگل   http://www.google.com/tools/toolbar/ بروی کامپیوتر خود نصب کنید تا همیشه بتوانید PR هر سایت که شما آن را مشاهده می کنید را ببینید .
2 – PR ممکن است همان پیج رنک خود در آینده در محاسبه گوگل نباشد . فروشندگان هرگز نمی توانند تضمینی برای طول مدت باقی ماندن یک PR بدهند . چگونه گوگل دقیقا PR را محاسبه می کند این یک راز میباشد و اغلب اوقات هم طریقه محاسبه آن تغییر می کند. ممکن است یک دامنه با PR5 یک دامنه با PR0 در الگوریتم اجرایی بعدی گوگل باشد و متاسفانه ممکن است سرمایه گذاری شما هم بهدر رود.
3 – اگر شما دامنه ای با PR بالا و طول کشیدن مدت بالا بودن پیج رنک پیدا نکردید  لینک زدن از این دامنه به دامنه با PR پایین ممکن است هیج تاثیر نداشته باشد و در پیج رنک دامنه پایین تغییری انجام نمی دهد. نکته دیگر موتورهای جستجو به " رابط" لینک ها نگاه می کنند اگر دامنه PR بالا در باره " دوربین " باشد پس تنها قادر به ارائه لینک به سایت های که در باره دوربین هستند میباشد .
4 – یک لینک دریافتی از سایت PR بالا مثل یک قطره در اقیانوس است . لینک های دریافتی زیادی لازم است تا PR را بالا برده و به طور مداوم به مرور زمان حفظ کند . خرید دامنه با PR  بالا برای بدست آوردن یک رتبه خوب می تواند یک هدف گران قیمت و پر هزینه باشد .
بنابراین قبل از خرید هر دامنه با PR بالا به نکات بالا توجه داشته باشید . در ذهن داشته باشید بسیار راه های دیگر کم خرج برای بالا بردن PR یک سایت وجود دارد توصیه می کنم آنها را مطالعه کنید.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد