رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
اگر شما یک کار و کسب اینترنتی ایجاده کرده اید و تا کنون نتوانستید یک نام مناسب برای کمپانی خود انتخاب کنید ، نگران نباشید چون می توانید نام دامنه ای بسیار مناسب خود بیابید. اینترنت در حال حاضر نقش بسیار قابل توجه در هر بخش از تجارت را ایفا می کند ، بنابراین قضاوت  اشتباه نکنید که یک نام دامنه مناسب چقدر می تواند در بیزنس اینترنتی تاثیر گذار باشد. عمل پیدا کردن و خرید دامنه چیزی مثل لیست نیست که قبلا ذکر شده باشد و کسی بیاید یکی از آنها را انتخاب کند معمولا انتخاب نام دامنه یک چالش به حساب می آید خصوصا اگر از کلمات مشترک استفاده شود .
بسیار ارزشمند میباشد که نام دامنه ای را خریداری و ثبت کنید که از واژه های مشترک مربوط به کمپانی یا مغازه وحتی نوع کالاهایی که شما ارائه می دهید باشد. این کار سبب می شود مردم به آسانی بتوانند با شنیدن نام کمپانی نوع کمپانی و خدمات آن را پیش بینی کنند. کلمات رایج در نام دامنه اینترنتی ، اگر بتواند این نام دامنه ایده ای از نوع کار و کسب شما را به محض شنیدن یا نوشتن به دیگران برساند ، می توانتد در موتور های جستجو بسیار عامل کمک کننده برای ایجاد وب سایت شما باشد.
سعی کنید یک نام دامنه تنها در ذهن خود انتخاب نکنید بلکه لیست از نام های متشابه آن را در ذهن خود داشته باشید. این کار یک برنامه بسیار عالی برای استفاده از برنامه WHOIS به حساب می رود . و سعی کنید نام دامنه خود را با پسوند های مختلف خریداری و ثبت کنید ، تا کار و کسب  اینترنتی خود را مضمون برای خود نگه دارید . پسوند های مشهور و معروف دنیا عبارتند از،  .com ، .net ، .org ، .info ، .biz
.com ، .net ، .org ، .info ، .biz می توان در هر گونه نام دامنه در هر کجای جهان برای بیزنس لیست شود . از میان انها .com بهترین شناسایی ذکر شده میباشد .


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد