رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
موضوع هاستینگ شامل بسیاری از ابعاد مختلف میباشد ، قابل اعتماد بودن ، پشتیبانی از مشتری ، قیمت گذاری ، ویژگی های اضافه ، برنامه نویسی ، نصب و راه اندازی PHP ، و دیگر اسکریپت ها میباشد. امروز من قصد دارم بر روی موضوع ، ترافیک، تمرکز کنم و اثرات آن را بر روی یک هاستینگ وب سایت برای شما بیان کنم. پاسخ ساده در اینجا یک کلمه، پهنای باند میباشد . با این تعریف ، پهنای باند مقیاسی برای اندازه گیری داده، و سرعت آن از طریق خطوط تلفن کابل و یا خط DSL برای انتقال اطلاعات به و از یک وب سایت از طریق کامپیوتر است. در رابطه با هاستینگ وب سایت، پهنای باند اندازه گیری این جریان انتقال داده است، در غیر این صورت "ترافیک" نامیده می شود. به زبان فارسی ساده ، تعداد بازدیدها که در وب سایت شما دریافت می کنید، حجم خالص آن ضربدر سایز فایل موجود در صفحه وب سایت شما ، به این طریق حجم ترافیک سایت برای شما مشخص می شود. بنابراین اگر شما یک وب سایت تمام متنی داشته باشید قادر به دریافت ترافیک بیشتر در کمترین پهنای باند خواهید بود، و اگر شما صفحه های فشرده گرافیکی در وب سایت داشته باشید طبیعتا اندازه سایز فایل شما بیشتر خواهد بود، و برای انتقال داده از وب سایت شما به بازدید کننده پهنای باند بیشتری لازم میباشد .
چگونه پهنای باند بر هاست اثر می گذارد ؟
خوب ، این بستگی به هاست شما و پکج هاستی که شما آن را خریداری کرده اید دارد ، به عنوان مثال اکثر سرویس های هاستینگ شامل میزان محدودی از پهنای باند با هزینه ی ماهانه که شما پرداخت می کنید میباشد. با توجه به ماهیت وب سایت شما ( صفحات فشرده گرافیکی در برابر صفحات با سایز و حجم پایین و کم) ، شما باید قادر به پیش بینی پهنای باند مورد نیاز ماهانه خود باشید .
این سایت من به صورت صفحات فشرده گرافیکی طراحی شده است و من می توانم بگویم که اکثر صفحات من حجم بیشتر از توصیه شده 24kps میباشند. از آمارهای مربوط به سایت ، من می توانم  1500000 تعداد بازدیدها به سایت قبل از رسیدن به پهنای باند 2GBs را داشته باشم. كه معمولا اين حداکثر پهنای باند در پکج های هاستینگ در لول پایین میباشد .
شرکت های هاستینگ که پهنای باند محدود ارائه می کنند ، هزینه شارژ اضافه در هنگامی که شما بیش از حد پهنای باند خود استفاده کنید می گیرند ، میانگین هزینه اضافه تقریبا 3 دولار در GB میباشد .                                                                     FYI= 1 GB = 1,000 MB 1 MB = 1,000 KB
بنابراین اگر شما پهنای باندی با محدودیت 2GB داشته باشید ، این مقدار از داده را شما امروز می توانید در 3CD ذخیره کنید .
اگر شما در حال طراحی و ایجاد اولین وب سایت برای خود میباشید و هیچ ایده ای ندارید که چقدر ترافیک برای شما مورد نیاز است ، من توصیه می کنم که با یک پکج های هاستینگ پایه وب برای میزبانی وب سایت خود شروع کنید . همانطور که سایت شما شروع به رشد می کند ترافیک وب سایت شما هم افزایش میبابد . شما همیشه می توانید با شرکت هاستینگ خود برای ارتقاء به پکج هاستینگ با محدودیت بیشتر پهنای باند صحبت کنید. هاست دارکوب کلیه پکیج های محدود و نامحدود را ارائه می نماید.
با توجه به تجربه ای که دارم وب سایت جدید معمولا حدود 3 تا 6 ماه طول می کشد تا نیاز به ارتقاء پهنای باند داشته باشد . به یاد داشته باشید شرکت هاستینگی برای میزبانی وب سایت خود انتخاب کنید که آمار دقیق و نظارت بر روی فعالیت وب سایت خود را به طور منظم داشته باشد.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد