رتبه بندی این آیتم
رتبه 4 در 4 رای

هاست مبتنی بر لینوکس / یونیکس چیست ؟

این به معنای هاستی میباشد که بروی سیستم عامل لینوکس / یونیکس ارائه می شود . تفاوت زیادی بین این دو نوع سیستم عامل وجود ندارد ، زیرا لینوکس یونیکس یک نسخه بهبود یافته از ورژن سیستم عامل لینوکس یونیکس میباشد . زمانی که شما برای میزبانی وب سایت خود از یک شرکت هاستینگ استفاده می کنید که سیستم عامل آن مبتنی بر لینوکس باشد ، مهم نمی باشد که شما چه نوع سیستم عاملی بر روی کامپیوتر خود استفاده می کنید.

قابلیت استفاده هاست لینوکس

تا چندین سال پیش سیستم عامل لینوکس تنها برای حرفه ای ها در دسترس بود و اگر شما یک کاربر با تجربه نبودین نمی توانستید هیچ ویژگی بخصوصی بر روی این سیستم عامل داشته باشید . اما در چند سال گذشته این وضعیت تغییر کرده و ارائه دهندگان این سیستم عامل تمام سعی خود را کرده اند تا کاربران مدیریت وب سایت های خود را آسان تر و راحت تر انجام دهند. در صورتی که شما فقط یک مبتدی باشید شما کنترل پنل هایی که شامل رابط وب باشند را می توانید براحتی پیدا کنید و اگر شما یک کاربر با تجربه باشید می توانید وب سایت خود را با پوسته (شل) براحتی تحت کنترل داشته باشید.

قابلیت اطمینان هاست لینوکس

کارشناسان ادعا می کنند که پلت فورم های مبتنی بر لینوکس یکی از قابلیت اطمینان ترین نوع سیستم عامل میباشند ، اما به طور عمده این بستگی به تنظیمات حرفه ای دارد . بنابراین کیفیت و ثبات وب هاستینگ مبتنی بر لینوکس ، بستگی به تنظیماتی دارد که مدیر سرور بر روی آن اعمال می نماید.

کارکرد هاست لینوکس

لینوکس با بسیاری از پلت فورم های دیگر متفاوت میباشد. می تواند مقدار زیادی از فرآیندها یی که در یک زمان رخ می دهند را اداره کند ، این به شما امکان دریافت امکانات بیشتر از سرور را می دهد .

چه زبان های برنامه نویسی برای لینوکس در دسترس میباشند ؟

یوینکس طیف گسترده ای از زبان های نرم افزاری را بیشتر هر سیستم عامل دیگری پشتیبانی می کند. رایج ترین برنامه های کاربردی مانند  سی ، سی پلاس پلاس ، شل ، پرل ، تی سی ال ،  پایتون ، جاوا ، و پی اچ پی ، یونیکس پشتیبانی می کند .

چه پایگاه داده را هاست لینوکس پشتیبانی می کند ؟

پایگاه داده های ام اس کیو ال و مای اس کیو ال برای یونیکس در دسترس میباشند . انتخاب هر یک از این پایگاه داده بستگی به نیازهای شما و پیشنهادات ارئه دهنده خدمات شرکت هاستینگ  دارد. این برای شما مهم میباشد در هنگام انتخاب یک شرکت هاستینگ برای هاست وب سایت خود یک جستجوی کامل در سایت آن شرکت انجام دهید.

هزینه

سیستم عامل لینوکس توسط لینوس توسعه داده شده است . توروالدز به عنوان جایگزینی برای سیستم عامل های دیگر توسط بسیاری از متخصصان در سراسر جهان بهبود یافته است. بسیاری از نسخه های آن رایگان میباشد . این شرایط باعث می شود که هاستینگ مبتنی بر لینوکس از هر نوع هاستینگ دیگر ارزانتر باشد . همانطور برای نسخه های لینوکس بعضی وقت ها به آنها نام توزیع های لینوکس می دهند . محبوب ترین نسخه ها  نسخه های رد هات و مندریک میباشد که به آسانی نصب می شوند و مناسب برای هر نوع هاستینگ میباشند.

چرا باید هاستینگ مبتنی بر لینوکس / یونیکس را انتخاب کنیم ؟

همانطور که من در بالا برای شما بیان کردم استفادها از این پلت فورم ارزاتر و راحت تر از دیگر پلت فورم ها میباشد . تمام اسکریپت های موجود مانند پی اچ پی بهترین کارکرد را در هنگام استفاده وب هاستینگ مبتنی بر لینوکس را خواهند داشت . هاستینگ مبتنی بر لینوکس امکانات به روز رسانی در هنگام استفاده از شل یا دسترسی از راه دور (تل نت ) را افزایش می دهد . پلت فورم های مبتنی بر لینوکس / یونیکس احتمالا پایدار ترین و قابل اعتماد ترین پلت فورم ها میباشند
خرید هاست


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد