رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 3 رای

در صورتی که تمایل به فروش محصولات و خدمات خود به صورت آنلاین را دارید و یا می خواهید وب سایت نمایندگی راه اندازی نمایید ، شما با فضایی جهت بارگذاری صفحات وب سایت خود نیاز دارید. شما به یک بخش از اینترنت نیاز دارید که متعلق به شما باشد. چگونه آن را بدست آرویم؟ خدمات وب هاستینگ

وب هاستینگ چگونه کار می کند

شرکت های وب هاستینگ سرورهایی دارند که وب سایت ها بر روی آن ها بارگذاری می شوند. زمانی که با ارائه کننده خدمات وب هاستینگ قرار داد می بندید، شما با آن شرکت توافق می نمایید که هزینه را به صورت ماهیانه در قبال خدمات وب هاستینگ پرداخت نمایید، این خدمات شامل راه اندازی سایت با دامنه منحصر بفرد، مقدار معینی پهنای باند ماهیانه و همچنین پشتیبانی وب هاستینگ در صورت نیاز می باشد. وب هاستینگ ها خدماتی به مانند پشتیبانی از چندین دامنه را به ازای مبالغ یکسان ارائه می نمایند.

وب هاستینگ مناسب شما لازم نیست گران باشد

مشکل اینجاست که وب هاستینگ گران نیز وجود دارد. داشتن سرور اختصاصی برای دامنه های شما امکانی است که هر شرکتی قابلیت پرداخت هزینه های آن را ندارد. خوشبختانه ، شرکت های ارائه کننده خدمات هاستینگ بسیاری میزبانی از چندین دامنه را با هزینه بسیار پایینی در ماه ارائه می نمایند.

مشکلات وب هاستینگ های ارزان

مشکل وب هاستینگ های ارزان این است که وب سایت شما معمولا بر روی یک سرور اشتراکی قرار دارد. این بدین معنا نیست که سایر شرکت های هاست شده در آن سرور به محتوای داخلی وب سایت شما دسترسی دارند، بلکه بدین معناست که سایت شما در سروری قرار دارد که چندین سایت دیگر نیز بر روی آن نیز هست که این مورد باعث پایین آمدن سرعت سایت شما می شود. هر چند ، وب هاستینگ ارزان انتخاب اولیه مناسبی برای شرکت هایی با تعداد مشتریان کم اما رو به رشد می باشد.



دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد