رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
انتخاب یک میزبان وب خوب از همان ابتدا يك عامل بسیار مهم برای موفقیت یک وب سایت است. میزبان وب، نقش مهمی در تجربه کاربر هنكام بازديد از سایت شما ایفا می کند. ثانیا، اگر شركت ارائه دهنده هاستينگ براي وب سايت شما نا كارآمد باشد ممكن است براي شما بعضي از مشکلات براي توسعه وب سایت بوجود آید. در زیر به شما 5 گام برای انتخاب يك میزبانی وب سایت خوب معرفي مي كنم.
1- قابلیت اطمینان لازمه اصلی است
در هنگام انتخاب میزبان وب بسیاری از مردم پایه اساسي تصمیم خود را در ارائه فضای دیسک و پهنای باند مي گذارند در بعضي موارد كه شما يك وب سایت بسيار محبوب داشته باشيد و ممكن است اين وبلاگ به سختي 10% از پهنای باند ميزباني خود را استفاده كرده باشد , بنابراين عامل اساسي در تصميم شما براي انتخاب يك ميزباني وب باید قابلیت اطمینان از میزبانی باشد (يعني سرعت سرور و آپ تايم).
2 - تحقیقات آنلاین
به منظور بررسی قابلیت اطمینان میزبان وب سایت های مختلف شما نیاز به تحقیق آنلاین داريد. استفاده از موتورهای جستجو برای جمع آوری نظرات مشتریان و بررسی انجمنهاي اختصاص داده شده به وب سایت شركت میزبانی وب از مؤثرترين راهاي تحقيقات آنلاين مي باشد.
3 – عدم انتخاب شرکت هایی که پیشنهادهای ناشدنی می دهند
ثبت نام در سایتهايي با میزبان وب که ارائه دهنده فضای بسیار زیاد گیگابایتی، ترابایت پهنای باند ماهانه و دامنه نامحدود بسیار وسوسه انگیز مي باشد خصوصا اگر هزينه هر هاست ماهيانه 3.95$ باشد تنها مشكل اين است كه ارائه دهندگان اين چنين خدمات میزبانی به وضوح فروشندگان بيش از حد يا اصطلاحا overselling مي گويند و در نتیجه آنها نمی توانند به این منظوربه شما تضمین کیفیت خدمات دهند. هنگام انتخاب يك شركت ميزباني وب شما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين شركت ارائه دهنده خدمات و مشخصات معقول باشد.
4 - تست خدمات پشتیبانی
قبل از خريد و ثبت نام در يك شركت ميزباني وب شما بايد از خدمات پشتيباني آن شركت اطمينان حاصل نمائيد به اين منظور قبل از خريد با ارسال چند ایميل به بخش خدمات فروش آن شركت از چگونگي و سرعت پاسخ آنها , از دوستانه بودن انها در پرسش و پاسخ ها , و اپراتورها از چه  درجه دانش فني بر خوردار مي باشند تحقيق كنيد . اكردر يك شركت بخش خدمات پشتيبان انان ضعيف باشد به احتمال بسيار زياد که دیگر بخش های کسب و کار آن شركت، عملکرد یکسانی خواهند داشت.
5 - ارزان نباشد
اگر شما در مورد هاستينگ وب سایت و یا وبلاگ خود به طور جدي فكر مي كنيد بايد با صرف مقداري پول از يك شركت ميزباني وب , هاست خود را تهيه نماييد . لازم است  در نظر بگیرید که اگر شما می خواهید یک هاستينگ خوب كه تامین کننده هاست قابل اعتماد و سریع باشد شما نیاز به صرف حدود $10 ماهانه مي باشيد . اگر شما به دنبال یک شرکت میزبانی وب که تمام معیارهای فوق را داشته باشد اين شركت بهترين انتخاب مي باشد.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد