رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
ميزباني ASP شركت هاي ميزباني وب هستند كه ارائه دهنده سرويس هاي پشتيبانيASP (صفحه سرور فعال) كه توسط شركت مايكرو سافت توسعه يافته است. اگر شما بخواهيد وب سايت پويا داشته باشيد بايد حتما كدهاي ASP در صفحات HTMLخود جا سازي كنيد. هنگامي كه يك كاربر از سايتي كه در ان از كدهاي ASP استفاده شده بازديد كند , صفحات مي توانند بر حسب اقدامات كاربر تغير يابند. كدهاي ASP به شما اين اجازه را مي دهد كه از طريق صفحات وب سايت خود به يك پايگاه داده اي  لینك شويد كه در ان كاربر مي تواند به وب سايت لوگ اين شود و از تنظيمات شخصي خود استفاده كند و يا مي تواند سفارش خريد بروي وب سايت شما انجام دهد.
ASP چيست؟
ASP صفحات سرويس دهنده فعال صفحات HTML كه با اسکریپتهایASP جاسازي شده است که بر روی سرور پردازش می شود قبل از اینکه صفحه را برای كاربر ارسال نماید. ASP به شما اجازه ايجاد يك صفحات پويا پايگاه داده مي دهد و كاربر مي تواند به دادهاي يك پايگاه داده در وب سايت دسترسي داشته باشد و ارتباط كاربر با پايگاه داده مى تواند از طريق active x و يا جاوا باشد.
ASP چگونه عمل مي كند
هنگامی که شما یکURL  را در جعبه آدرس را تایپ کنید و یا با کلیک بر روی صفحه وب شما درخواست از وب سرور برای ارسال یک فایل به کامپیوتر مي كنيد اگر فايل استاندارد HTML باشد در اين صورت مرورگر وب شما اين صفحه را تماما همانگونه كه در وب سرور باشد دريافت مي كند. در صورتی که اگر این صفحه ASP باشید این صفحه پس از پردازش توسط وب سرور به مرورگر ارسال می شود.
روش پیدا کردن یک میزبان وب ASP
شما باید برای ميزباني وب سايتي كه در ان از كدهايASP  استفاده باشد بايد يك شركت ميزباني وب پیدا كنيد كه وب سایت شما را در ویندوز 2000 و یا 2003 سرور میزباني كند . بهتر است براي ميزباني صفحات  ASPخود بر روي يك سرور ويندوز با اجزاي كاربردي IIS (خدمات اینترنت اطلاعات) مختص به ويندوز استفاده كنيد شما همجنين بايد در نظر داشته باشيد اگر از وب سايت خود به عنوان پايگاه داده ايSQL  و يا access استفاده شود بايد اطمينان حاصل نمايد كه شركت ميزباني وب پشتيباني براي نوع پايگاه داده شما را به عمل اورد.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد