رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
Domain ( دومین ) چیست؟
Domain نام سایت است . هنگامی که نامی را برای سایت خود انتخاب می کنید باید ابتدا آن را در اینترنت ثبت نمائید . شما نمی توانید نام سایتی که قبلا در اینترنت ثبت شده ، مجددا به ثبت برسانید و هینطور کسی نمی تواند سایتی با نام سایت شما ثبت نماید . به عبارت دیگر نام سایتها منحصر به فرد است.
Host ( میزبان ) چیست؟
Host، فضایی از یک کامپیوتر متصل به ماهواره و اینترنت است که به سایت شما اختصاص داده می شود.
این کامپیوتر همانند کامپیوتر های معمولی دارای Hard - Ram - Cpu و ... است + پهنای باند که از این طریق به اینترنت وصل می شود.
همانطور که در کامپیوتر شخصی شما برخی از برنامه ها کار نمی کنند (چون نرم افزار آن در کامپیوتر شما پیاده نشده است) در این کامپیوتر هم به همین گونه است.
به زبان ساده Web Hosting به سرويس دهنده اي گفته مي شود که ميزباني سايت ها و صفحات وب را به عهده دارد. بجاي کلمه Web Hosting از کلمات "Host" ، "Hosting" و در ميان فارسي زبانان از کلماتي همچون "ميزباني وب"، "هاستينگ" و يا "هاست" نيز استفاده مي شود.
تفاوت UNIX hosting با Windows hosting در چیست ؟
انتخاب بین این دو server بستگی به نیاز و نحوه استفاده شما دارد.
ما پیشنهاد می کنیم در درجه اول از UNIX hosting و در صورت نیاز از Windows hosting استفاده کنید. سیستم UNIX از نظر اعتبار ، آسان بودن ، سرعت ، عملکرد و هزینه از Windows بهتر است و فقط در صورت استفاده از سیستمهای مرتبط دیگر Microsoft باید از Windows hosting استفاده کرد. یکی از تصورات اشتباه این است که برای استفاده از UNIX hosting باید سیستم عامل شما بر روی کامپیوتر شخصی نیز UNIX باشد در صورتی که این طور نیست و شما می توانید با نصب Windows برروی کامپیوتر شخصی با UNIX hosting کار کنید واز نظر توانایی هیچ تفاوتی نخواهد کرد.
جهت ثبت هاست و دامنه بخش سفارش هاست مراجعه نمایید


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد